تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

کاربرد فن خنک کننده یخچال فریزر هیمالیا اصل ایران

کاربرد فن خنک کننده یخچال فریزر هیمالیا اصل ایران:کاربرد فن یخچال فریز هیمالیا بسیار مهم و حیاتی است. به همین دلیل است که تعمیر فن یخچال هیمالیا جزء خدمات اصلی واحد تعمیرات یخچال توربو سرویس است. وظیفه فن یخچال جابه جایی هوا است. به صورتی که هوای گرم را از بین می برد و باعث خنک سازی می شود و منجر به گردش هوای خنک در یخچال می شود.

کاربرد فن خنک کننده یخچال فریزر هیمالیا اصل ایران

اگر بخواهیم بیشتر توضیح بدهیم باید بگوییم که فن موجود در اواپراتور یخچال هیمالیا وظیفه عبور هوا را از اواپراتور دارد؛ هوای داخل یخچال را سرد می کند، در صورت خرابی و معیوب شدن این فن هوای درون یخچال فریزر گرم می‌شود و دمای بالایی در درون یخچال و فریزر هیمالیا جریان پیدا می کند. اگر فن یخچال فریزر هیمالیا عملکرد مناسبی داشته باشد، یخچال فریزر به آرامی و بدون صدا کار می‌کند، اما اگر عملکرد فن یخچال دچار مشکل شده باشد، در طول روز یا هنگام شب صداهای ناهنجار و آزاردهنده ای از یخچال فریزر به گوش می‌رسد. در چنین شرایطی با شرکت توربو سرویس تماس بگیرید و از واحد تعمیرات هیمالیا کمک بخواهید.

انواع فن یخچال فریزر هیمالیا

فن داخلی

فن داخلی وظیفه دارد هوای داخل یخچال هیمالیا را به دمای مناسب برساند و هوای گرم را تبدیل به هوای سرد کند و هوای خنک را در یخچال جریان دهد. این فن منجر بهبود خنک کنندگی درون یخچال و دمای مناسب به درون یخچال هیمالیا می شود و همچنین فرآیند انجماد را بسیار سریعتر انجام می دهد.

فن اپراتور( تبخیر)

این فن وظیفه جریان گردش هوا در سیم پیچی ها را بر عهده دارد و معروف به فن اپراتور است؛ وقتی کمپرسور کار می کند اگر از ناحیه فریزر صدای ناهنجار به گوش برسد، مشکل در موتور فن تبخیر است. همچنین در این حالت فرایند خنک شدن یخچال هیمالیا و یخ سازی در یخچال زمان بیشتری را نیاز دارد.

فن کمپرسور یخچال فریزر هیمالیا

فن کمپرسور در قسمت پشت یخچال هیمالیا تعبیه شده است و در کنار کمپرسور قرار دارد. وظیفه آن خنک کردن کمپرسور یخچال است. فن کمپرسور هوای خنک را از طریق کویل های بیرونی وارد می کند و هوا را در اطراف کویل یخچال هیمالیا قرار می‌دهد؛

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.