تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

نحوه دیفراست کردن فریزر بلومبرگ در گوهردشت کرج

نحوه دیفراست کردن فریزر بلومبرگ در گوهردشت کرج :شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع نحوه دیفراست کردن فریزر بلومبرگ برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در گوهردشت کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید

نحوه دیفراست کردن فریزر بلومبرگ در گوهردشت کرج

خرید یخچالی که دیفراست اتوماتیک نداشته باشد، در مصرف برق صرفه جویی می کند. ولی در این حالت مجبور خواهید بود خودتان هر چند وقت یک بار عمل دیفراست را انجام دهید. علل گوناگونی برای تجمع یخ در فریزر وجود دارد، مثل چرخش ضعیف هوا در فریزر، بیش از اندازه پر بودن فریزر و قرار داشتن در یک محیط مرطوب. بیشترین دلیل تجمع یخ در فریزر این است که مکررا در آن را باز و بسته کنید.

مراحل زیر را برای دیفراست کردن فریزر بلومبرگ انجام دهید.

فریزر را از برق بکشید.
محتویات آن را خارج کرده و آنها را به یخچال یا محفظه ای پر از یخ انتقال دهید تا خراب نشوند.
صبر کنید تا یخ ها آب شوند. این کار امکان دارد چندین ساعت به طول بکشد. جهت سرعت دادن به این مرحله می توانید ظرفی پر از آب داغ را در فریزر قرار داده و در آن را ببندید. اگر مقدار یخ زیاد نیست، معمولا با سشوار می توانید در چند دقیقه آن ها را ذوب کنید. سعی نکنید یخ را بتراشید زیرا امکان دارد به داخل فریزر صدمه بزنید.
آب به دست آمده از ذوب شدن یخ را جمع کنید. اگر فریزر شما دارای سیستم تخلیه است، درپوش تخلیه را که در کف فریزر بلومبرگ است بردارید و شیلنگ تخلیه را بیرون بکشید. ظرفی در زیر شیلنگ قرار دهید. اگر فریزر شما سیستم تخلیه ندارد، از دستمال، حوله و اسفنج برای جمع کردن آب ها استفاده کنید.

داخل فریزر را تمیز کنید، محتویات آن را به داخل برگردانید و آن را به برق وصل کنید.

شرکت توربو سرویس، با تکیه بر تجربه و سابقه طولانی خود در زمینه نصب انواع وسایل برقی خانگی همانند یخچال‌‌ و فریزر، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباس‌شویی، مایکروفر، جاروبرقی، کولر گازی با برندهای گوناگون خارجی و ایرانی خدمات مطلوبی را به همشهریان ارائه دهد. شما می‌توانید با یک تماس از هر نقطه از تهران و کرج، خدمات مورد نیاز خود را در عرض یک‌ساعت به وسیله کارشناسان و تکنسین‌های متخصص ما دریافت کنید. خدمات تعمیر وسایل برقی در خانه شما ارائه خواهد شد. گارانتی بدون قید و شرط به خدمات ارائه شده و ارائه خدمات با کمترین قیمت از ویژگی‌های خدمات ارائه شده ما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.