تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

نحوه تعویض فیلتر یخچال کنوود در تهران کرج

نحوه تعویض فیلتر یخچال کنوود در تهران کرج: نحوه تعویض فیلتر یخچال فریزر آپشنی نوین میباشد ، قابل ذکر است تولید کننده های داخلی و خارجی با استفاده از این آپشن طرفدارهای بسیاری را جذب کرده اند که فروش مناسب و قابل توجیهی نیز دارند .تعویض فیلتر یخچال فریزر کنوود نسبت به برندهای مختلف روش متفاوتی دارند ، که در ادامه مطلب به این روشها میپردازیم .

نحوه تعویض فیلتر یخچال کنوود در تهران کرج:

چرا باید فیلتر یخچال فریزر کنوود خود را عوض کنیم ؟

تعویض به موقع و با کیفیت فیلتر یخچال فریزر کنوود تصفیه آب یخچال : 1 _ آب را معدنی میکند 2_نیترات به آب میدهد 3_باعث آنتی باکتریال آب میشود .با اوصاف کلر ، رسوب ، املاح و باکتری در آبهای مناطق مختلف کشورمان نیاز اساسی نیاز اساسی به تصفیه آب میباشد .

اینکه رسوب و املاح آب منطقه چه درصدی است ؟ چه لوله هایی در ساختمان به کار برده شده و جرم داخل لوله های ساختمان به چه میزان است ؟ درصد کلر ، نیترات و  باکتری موجود در آب به چه مقدار است ؟ چه نوع فیلتر به کار برده شده است ؟  از موضوعات اساسی و مهم انتخاب فیلتر یخچال فریزر کنوود میباشد

فیلتر تصفیه آب یخچال فریزر کنوود موجود در بازار در تهران کرج

1 : فیلترطعم و رایحه

2 : فیلتر کلر و باکتری

3 : فیلتر نیترات

4 : فیلتر معدنی

ریست فیلتر یخچال فریزر کنوود یخچال در تهران کرج

چراغ فیلتر دارای سه رنگ است ، اگر دیدید رنگ آن قرمز یا صورتی شده باید به فکر تعویض فیلتر یخچال خود باشید و اگر به تازگی آن را تعویض نموده اید ، باید بدانید یخچال شما نیاز به ریست فیلتر یخچال دارد ، ما در زیر به نحوه ریست فیلتر یخچال کنوود میپردازیم .

نحوه نصب و تعویض فیلتر یخچال فریزر کنوود در تهران کرج

1 : در ابتدا شیر ورودی آب یخچال را ببندید .

2 : در صورتیکه قبلا فیلتر یخچال فریزر داشته اید واشر به رنگ قرمز را با انگشت شصت گرفته و سپس دو سر لوله را بیرون بکشید و در غیر این صورت لوله را با قیچی برش دهید .

3 : فیتینگها را داخل قرار دهید و محکم کنید .

4 : لوله ای که از شیر آب آمده را داخل سمت راست فیلتر تصفیه آب وارد کنید و سپس شیر آب را باز کنید و یک ظرف بزرگ زیر آن قرار دهید تا آب سیاه ناشی از کربن داخل فیلتر از آن خارج شود و مجددا شیر آب را بسته و این کار را در سمت چپ فیلتر تکرار نمایید .

5 : در نهایت شیر آب را باز کنید .

6 : این نکته را در نظر داشته باشید بعد از تعویض فیلتر تصفیه آب بیرونی یا داخلی چراغ تعویض فیلتر روشن میشود و برای از بین بردن این آلارم یخچال  فریزرشما نیاز به ریست دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.