تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

شارژ گاز یخچال در کمترین زمان در تهران کرج

شارژ گاز یخچال در کمترین زمان در تهران کرج:شارژ گاز یخچال چیست؟به صورت کلی و ساده زمانی که یخچال خنک نمی کند و یا قسمت فریزر آن یخ نمیزند اولین دلیل برای مشکل به وجود آمده ممکن است مربوط به گاز یخچال باشد. چون این گاز یخچال است که تبدیل به سرما می گردد تا یخچال یا ساید بای ساید خنک شود.ولی دلایل دیگری از جمله نشتی گاز و خرابی کمپرسور یخچال و همچنین خرابی کندانسور یخچال و مشکل اواپراتور و مشکل در سیستم دیفراست یخچال نیز ممکن است باعث سرما نداشتن یخچال گردد و باعث شود فرایند خنک سازی یخچال یا ساید بای ساید صورت نگیرد.

شارژ گاز یخچال در کمترین زمان در تهران کرج:

تعمیر شارژ گاز یخچال
بهتر است توجه داشته باشید که شارژ گاز یخچال موردی حساس می باشد که فقط باید توسط تکنیسین باتجربه در زمینه تعمیر یخچال و یا تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید انجام گیرد و از شارژ گاز ساید بای ساید یا یخچال توسط خودتان صرف نظر کنید.

شارژ گاز یخچال در محل انجام می گیرد!

توربو سرویس به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر یخچال و ساید بای ساید و تعمیر یخچال فریزر در تهران و کرج تمامی خدمات تعمیرات یخچال را در محل انجام میدهد. برای شارژ گاز یخچال نیز در محل و در حضور مشتری شارژ گاز انجام می گیرد. تمامی وسایل ابزار کار شارژ گاز همراه تکنیسین یا تعمیرکار یخچال شرکت  توربو سرویس موجود می باشد و هرگز نیازی به جابجایی یخچال یا ساید بای ساید به تعمیرگاه نمی باشد.

از کدام گاز در شارژ گاز یخچال استفاده می شود؟

در سال های پیش از گاز آمونیاک و فریون ۱۲ استفاده می شد ولی یکی از مشکلاتی که این گازها داشتند این بود که گاز آمونیاک اشتعال زا می باشد و ممکن بود با یک جرقه الکتریکی کل یخچال آتش بگیرد. همچنین هزینه گاز آمونیاک و فریون ۱۲ بالا بود و موجب نارضایتی مشتریان می گردید. تا اینکه امروزه از گاز R134a و  R600a برای شارژ گاز یخچال و ساید بای سایدها استفاده می گردد.

گاز R134a چیست؟

گاز R134a یکی از پرکاربردترین گاز برای استفاده در یخچال های معمولی و فریزر تک و همچنین قابل استفاده در ساید بای سایدها می باشد. دلیل استفاده گسترده از گاز R134a در یخچال ها، قیمت مناسب آن و همچنین قابل اشتعال نبودن و از همه مهم تر دوام و پایداری نسبتا بالا گاز R134a می باشد. نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر توربو سرویس برای شارژ گاز یخچال و ساید بای ساید از این گاز استفاده می نماید تا به تمام نیازهای مشتری برای مشکل به وجود آمده گاز یخچال پاسخ دهد.

هزینه شارژ گاز یخچال
تمامی هزینه های تعمیرات یخچال در نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر یخچال و تعمیر یخچال فریزر طبق قانون اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تهران می باشد و مناسب ترین قیمت شارژ گاز یخچال را در بین سایر شرکت ها را فقط توربو سرویس ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.