تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

شارژ گاز یخچال فریزر آ ا گ در تهران کرج

شارژ گاز یخچال فریزر آ ا گ در تهران کرج:شارژ گاز یخچال فریزر آ ا گ چیست؟به صورت کلی و ساده زمانی که یخچال خنک نمی کند و یا قسمت فریزر آن یخ نمیزند اولین دلیل برای مشکل به وجود آمده ممکن است مربوط به گاز یخچال فریزر آ ا گ باشد. چون این گاز یخچال است که تبدیل به سرما می گردد تا یخچال یا ساید بای ساید خنک شود.ولی دلایل دیگری از جمله نشتی گاز و خرابی کمپرسور یخچال فریزر آ ا گ و همچنین خرابی کندانسور یخچال فریزر و مشکل اواپراتور و مشکل در سیستم دیفراست یخچال فریزر آ ا گ نیز ممکن است باعث سرما نداشتن یخچال فریزر گردد و باعث شود فرایند خنک سازی یخچال یا ساید بای ساید آ ا گ صورت نگیرد.

 

شارژ گاز یخچال فریزر آ ا گ در تهران کرج

بهتر است توجه داشته باشید که شارژ گاز یخچال فریزر آ ا گ موردی حساس می باشد که فقط باید توسط تکنیسین باتجربه در زمینه تعمیر یخچال و یا تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید آ ا گ انجام گیرد و از شارژ گاز ساید بای ساید یا یخچال فریزر آ ا گ توسط خودتان صرف نظر کنید.

شارژ گاز یخچال در محل انجام می گیرد!

توربو سرویس به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر یخچال و ساید بای ساید و تعمیر یخچال فریزر آ ا گ در تهران و کرج تمامی خدمات تعمیرات یخچال فریزر آ ا گ را در محل انجام میدهد. برای شارژ گاز یخچال نیز در محل و در حضور مشتری شارژ گاز انجام می گیرد. تمامی وسایل ابزار کار شارژ گاز همراه تکنیسین یا تعمیرکار یخچال شرکت توربو سرویس موجود می باشد و هرگز نیازی به جابجایی یخچال یا ساید بای ساید آ ا گ به تعمیرگاه نمی باشد.


از کدام گاز در شارژ گاز یخچال فریزر آ ا گ استفاده می شود؟

در سال های پیش از گاز آمونیاک و فریون ۱۲ استفاده می شد ولی یکی از مشکلاتی که این گازها داشتند این بود که گاز آمونیاک اشتعال زا می باشد و ممکن بود با یک جرقه الکتریکی کل یخچال آتش بگیرد. همچنین هزینه گاز آمونیاک و فریون ۱۲ بالا بود و موجب نارضایتی مشتریان می گردید. تا اینکه امروزه از گاز R134a و  R600a برای شارژ گاز یخچال و ساید بای سایدهای آ ا گ استفاده می گردد.

گاز R134a چیست؟

گاز R134a یکی از پرکاربردترین گاز برای استفاده در یخچال های معمولی و فریزر تک آ ا گ و همچنین قابل استفاده در ساید بای سایدها آ ا گ می باشد. دلیل استفاده گسترده از گاز R134a در یخچال ها، قیمت مناسب آن و همچنین قابل اشتعال نبودن و از همه مهم تر دوام و پایداری نسبتا بالا گاز R134a می باشد. نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر توربو سرویس برای شارژ گاز یخچال و ساید بای ساید آ ا گ از این گاز استفاده می نماید تا به تمام نیازهای مشتری برای مشکل به وجود آمده گاز یخچال پاسخ دهد.

هزینه شارژ گاز یخچال فریزر آ ا گ

تمامی هزینه های تعمیرات یخچال در نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر یخچال و تعمیر یخچال فریزر آ ا گ طبق قانون اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تهران می باشد و مناسب ترین قیمت شارژ گاز یخچال آ ا گ را در بین سایر شرکت ها را فقط توربو سرویس ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.