تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

خرابی رله استارت یخچال ساید بای ساید کنوود

خرابی رله استارت یخچال ساید بای ساید کنوود:شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع خرابی رله استارت یخچال ساید بای ساید کنوود بپردازد نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال ساید بای ساید  کنوود شما عزیزان را تعمیر کنند.

خرابی رله استارت یخچال ساید بای ساید کنوود

رله استارت قطعه ای در کمپرسور یخچال ساید بای ساید کنوود است که برای راه اندازی این قطعه لازم است. کمپرسور در پشت یخچال و ساید بای ساید کنوود قرار دارد که مسئول خنک کردن فضای درونی است. گازی که در درون محفظه داخلی می چرخد تا با گرفتن گرما، فضای درون یخچال کنوود را سرد کند در آخر این گاز دوباره به کمپرسور رفته تا سرد شده و به فعالیت خود ادامه دهد. حال اگر رله استارت از کار بیوفتد کمپرسور خراب شده و در نتیجه یخچال و ساید بای ساید کنوود خراب می شود.

علائم خرابی کمپرسور یخچال و ساید بای ساید کنوود :


  • سر و صدای بالا یخچال و یا ساید بای ساید کنوود
  •   سرد نکردن فضای درونی یخچال کنوود
  •   آب شدن بستنی ها
  •   و…

تعویض رله استارت یخچال و ساید بای ساید کنوود :

همه توان کمپرسور یخچال و ساید بای ساید کنوود به رله استارت وابسته است. در حالتی که این قطعه خراب شود، کمپرسور و نهایتا یخچال و یا ساید بای ساید کنوود خراب خواهند شد در اینجاست که باید به دنبال تعویض رله استارت رفت. ولی با توجه به این که در یخچال و ساید بای ساید های متفاوت کنوود قدرت کمپرسور فرق داشته و بسته به قدرت رله استارت دارد لذا امکان دارد که تعمیرکار رله استارت مناسب را برای شما استفاده نکرده باشد. شرکت توربو سرویس در راستای جذب اعتماد شما بزرگواران به خود به شما آموزش خواهد داد که به چه صورتی به این موضوع پی ببرید که تعویض رله استارت یخچال و یا ساید بای ساید کنوود با انواع مناسب انجام شده است یا خیر:

اگر بعد از تعویض رله استارت و اتصال یخچال یا ساید بای ساید کنوود  به برق مشاهده کردید که موتور ۳ ثانیه پس از روشن شدن، خاموش شد یعنی رله استارت شما مناسب است.

ولی اگر بعد از ۳ ثانیه موتور همچنان روشن ماند یعنی رله استارت ضعیف است چون با آمپر کم هم کار می کند.

ولی اگر پس از تعویض رله استارت موتور یخچال و یا ساید بای ساید کنوود روشن نشد یعنی باز هم رله استارت مناسب کمپرسور نیست چون این رله استارت قوی است و لازم به آمپر قوی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.