تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ریست فیلتر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

ریست فیلتر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک :شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع ریست فیلتر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

ریست فیلتر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شما عزیزان را تعمیر کنند.
بعد از عوض کردن فیلتر تصفیه اب بیرونی یا داخلی یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک جهت خاموش شدن چراغ تعویض فیلتر باید ریست صورت گیرد.

ریست کردن چراغ روشن فیلتر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک
دکمه Ice Type و Child Lock را با هم به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست صورت گیرد.

یا دکمه Ice/ Water را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست صورت گیرد.

یا دکمه Alarm را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست صورت گیرد.

یا دکمه Reset را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست صورت گیرد.

نحوه ریست انواع فیلتر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

با اهمیت ترین قسمت تعویض فیلتر سلامت فرزندان و خانواده شما است که آن هم ساخت فیلتر اصلی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شماست متاسفانه دیده می شود اشخاص فرصت طلب  و به ظاهر انسان در خانه مشتری از فیلتر غیر اصلی و بی کیفیت استفاده می کنند و سلامت دیگران را به خطر می اندازند قطعا فیلتر ارزان قیمت فیلتر خوب و مناسبی نخواهد بود و فیلتر اصلی گران تر از قیمت واقعی هم اجحاف در حق مشتری است .

به این دلیل شرکت توربو سرویس با ساخت فیلتر اصلی برند جنرال الکتریک یخچال فریزر و ساید بای ساید علاوه به نصب و تعویض فیلتر با قیمت مناسب و پایین در خانه مشتری در زمان عوض کردن فیلتر ، یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شما را رایگان سرویس می کنند تا از بروز مشکلات و ایرادات بعدی و هزینه تعمیر برای شما پیشگیری و جلوگیری شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و جواب سوالات خود در این زمینه با متخصصین شرکت توربو سرویس در تهران و کرج با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.