تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی پاکشوما دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی :دلایل بسیاری وجود دارد که امکان دارد سبب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما شود. در چنین زمانی به احتمال زیاد باید اتاقک یا کابین ماشین لباسشویی پاکشوما باز شود تا ایراد به درستی چک شود؛ ولی پیش از آن بهتر است موارد زیر را چک کنید. چرا که امکان دارد دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما ، اشتباهات شما در استفاده غلط از ماشین لباسشویی باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

میزان بیش از اندازه لباس

اگر مقدار بیش از حد لباس که بیش از ظرفیت واقعی لباسشویی پاکشوما است را در یک چرخه شستشو با لباسشویی بشویید، تعادل ماشین لباسشویی پاکشوما شما به هم می خورد. 

سوئیچ ها و تنظیمات

سوئیچ درب نزدیک به قاب درب لباسشویی پاکشوما  و درون کابین آن تعبیه شده است و به عنوان یک محافظ ایمنی برای ممانعت از ورود دست به درون دیگ در زمان چرخش آن طراحی شده است. اگر سوئیچ خراب شده باشد، سبب می شود دیگ لباسشویی پاکشوما نتواند بچرخد و به احتمال زیاد باید تعویض شود.

مجموعه قفل درب ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما ، به سیستم قفل درب مربوط می شود. اگر درب لباسشویی باز باشد، کلید درب، از چرخش دستگاه ممانعت می کند. لذا در صورت خراب شدن قفل درب یا هر یک از اجزاء مجموعه قفل درب، دستگاه با ایراد نچرخیدن مواجه خواهد بود. بکار گیری از مولتی متر برای تست اتصال جریان، می تواند در تشخیص خرابی قفل درب کمک نماید. بهتر است با تعمیرکار شرکت توربو سرویس تماس گرفته و از او بخواهید کل مجموعه قفل درب را چک کرده و در صورت لزوم قطعات معیوب را تعویض کنید.

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما

امکان دارد یک جسم خارجی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما گیر کرده باشد. اگر ایراد چنین چیزی باشد، زمانی که ماشین پر از آب است، صدای وزوز می شنوید.

تسمه ها

ماشین لباسشویی پاکشوما تعدادی تسمه دارد که امکان دارد صدمه دیده، شل شده و یا پاره شده باشند. اگر متوجه چنین موضوعی شدید، آن تسمه باید جایگزین شود. توجه کنید که امکان دارد ایراد اصلی از تسمه نباشد! اگر پولی گیر کرده باشد، عموما سبب می شود تسمه پاره شود. اگر تسمه را جایگزین کنید ولی قرقره را درست نکنید، باز هم در آینده‌ای نزدیک به این ایراد برخواهید خورد.

موتور

موتور ماشین لباسشویی پاکشوما محرک اصلی چرخاندن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما است. به همین علت، موتور را می توان بااهمیت ترین جزء ماشین لباسشویی پاکشوما تلقی کرد. اغلب موتور لباسشویی چرخش را مستقیماً توسط یک کلاچ بوجود می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.