تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی کنوود ارور و بررسی کدخطا لباسشویی

ماشین لباسشویی کنوود ارور و بررسی کدخطا لباسشویی: شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع ارور و بررسی کدخطا لباسشویی کنوود برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ماشین لباسشویی کنوود شما عزیزان را تعمیر کنند.

ماشین لباسشویی کنوود ارور و بررسی کدخطا لباسشویی

لیست ارور ماشین لباسشویی کنوود

کد خطا E01 - ایراد این خطا از میکرو سوئیچ درب می باشد - درب ماشین لباسشویی باز می باشد. امکان دارد خرابی از مدار برد اصلی باشد - سوختگی میکرو سوئیچ درب - سیم کشی دستگاه چک شود.

کد خطا E02 - علت این خطا آب وارد دستگاه نمی شود شیر برقی بررسی شود ، ایراد از مدار برد می باشد .

کد خطا E03 - ایراد از تخلیه آب - تخلیه آب به سختی صورت میگیرد - سوختگی پمپ تخلیه - مشکل از مدار برد الکترونیک می باشد .

کد خطا E04 - ایراد این خطا از آب گیری بیش از اندازه می باشد سر ریز شدن آب ماشین به طور اتوماتیک آب را تخلیه می کند - خرابی از هیدروستات - خرابی از مدار برد دستگاهاست.

بررسی کد خطا ماشین لباسشویی کنوود

کد خطا E05 - ایراد این ارور از دما ، خرابی المنت و یا سنسور گرمایی میزان استحکام المنت بررسی شود - ودر آخر خرابی از مدار برد - سیم کشی دستگاه چک شود .

کد خطا E06 - ایراد این ارور از موتور و یا تاکومتر موتور است - میزان اهم تاکو بررسی شود - چک موتور - چک سیمهای ارتباطی - امکان دارد خرابی از برد هم باشد.

کد خطا E07 - برنامه برد الکترونیک ایراد دارد - خرابی برد ارسال به تعمیرگاه جهت تعمیر 

کد خطا E08 - ایراد از موتور - برد الکترونیک - رله برد الکترونیک بررسی شود .

کد خطا E09 - خطای کم بودن ولتاژ و یا کو بودن ولتاژ - امکان دارد خرابی از برد هم باشد

کد خطا E10 - خرابی از برد می باشد - عدم ارتباط بین پنل و برد اصلی است.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود خود با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود توربو سرویس در کرج و تهران تماس بگیرید شرکت توربو سرویس با سابقه درخشان خود در زمینه تعمیرات همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.