تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی آاگ علل لرزش لباسشویی تعمیر در کرج

ماشین لباسشویی آاگ علل لرزش لباسشویی تعمیر در کرج :دو پایه عقبی امکان دارد مثل پایه های جلویی تنظیم شوند و یا اینکه خودشان تنظیم شوند. اگر خودشان تنظیم می شوند، لباسشویی آاگ را به سمت پایه های جلو خم کنید تا پایه های عقب جا به جا شوند، سپس لباسشویی آاگ را روی زمین بگذارید تا پایه ها به حالت خودکار تنظیم شوند. در برخی از اوقات، امکان دارد یک یا چندتا از پایه ها صدمه دیده و یا شکسته شده باشند؛ یا امکان دارد پایه ها سرپوش پلاستیکی نداشته باشند، در این اوقات بهتر است پایه های جدید و مناسب را تهیه نموده و نسبت به تعویض پایه ها اقدام کنید. بعلاوه می توانید از پد ضد لرزش ماشین لباسشویی آاگ در زیر لباسشویی به کار ببرید. پدهای ضد لرزش لباسشویی آاگ را می توانید از فروشگاه ها و ابزارآلات تهیه نمایید.


ماشین لباسشویی آاگ علل لرزش لباسشویی تعمیر در کرج

اگر بار لباسشویی آاگ شما نامتعادل باشد، باید درب لباسشویی آاگ را باز کنید و لباس ها را به حالت یکنواخت و متعادل بچینید. حتی امکان دارد چندین بار مجبور شوید این کار را انجام دهید تا بار لباسشویی آاگ شما متعادل شود.

اگر بیش از اندازه ظرفیت ماشین لباسشویی آاگ ، در آن لباس بریزید، وزن زیاد می تواند سبب برهم خوردن تعادل لباسشویی آاگ شود. به عنوان یک قاعده کلی در نظر داشته باشید که باید مقداری کمتر از ظرفیت ماشین لباسشویی آاگ در آن لباس قرار دهید تا لباس ها بتواند آزادانه حرکت کنند.

غالبا مقدار ظرفیت ماشین لباسشویی آاگ ، بیان کننده میزان لباسی است که به حالت خشک می توانید در هر چرخه شستشو در لباسشویی آاگ قرار دهید. ظرفیت لباسشویی آاگ بر حسب کیلوگرم بر روی آن درج شده است.

کمک فنر

تمامی ماشین های لباسشویی آاگ درب از جلو برای کم کردن حرکت دیگ لباسشویی آاگ در زمان چرخش، دارای کمک فنر هستند. کمک فنرها به فریم پایه و بیرون دیگ وصل شده اند و برای دسترسی به آن ها باید پنل عقبی یا جلویی را بردارید. زمانی که کمک فنرها ضعیف شده یا صدمه ببینند، بارهای نامتعادل سبب می شود ماشین لباسشویی آاگ به حرکت دربیاید و یا اینکه دچار لرزش شود و اغلب در طول فرایند شستشو صدای بلندی صورت می گیرد. اگر این ایرادات رفع نشوند، می توانند منجر به صدمه دیدن سایر اجزا ماشین لباسشویی آاگ نیز شود.

در چنین اوقاتی باید کمک فنرها برای وجود هر گونه علائم شکستگی، نشتی و یا ضعیف شدن قدرت عمل به وسیله تکنسین متخصص تعمیر ماشین لباسشویی آاگ بررسی شوند و در حالت نیاز تعمیر و یا تعویض شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.