تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

برد یخچال چیست؟و نحوه عملکرد آن در یخچال فریزر

برد یخچال چیست؟و نحوه عملکرد آن در یخچال فریزر: تمام وسایلی که برد دارند باید تعدادی سنسور میز داشته باشند تا بتوانند گرما و سرما و فشار دما و… را به برد اصلی اطلاع دهند. از آنجا که کار ما در زمینه یخچال فریزر میباشد؛ به آن می پردازیم.میدانیم که در یخچال برد وظیفه پردازش تمامی اطلاعات را دارد به این منظور توسط چند سنسور این گزارشات برد و برنامه‌ای که در حافظه آی آی سی به اندازه ۰.۱ اعداد نوشته شده است دستور میگیرد.بنابراین هر زمان با نقص یا مشکلی روبه رو شدید سریع به سراغ برد نروید زیرا اول باید مقدار برقی که به سنسور می رسد مقدار خروجی جریان که از سنسور به برد انتقال مییابد کنترل شود بیشتر اوقات ایراد از سنسورهای دستگاه می باشد پس از بررسی کامل سنسور می‌توان گفت که برد ایراد دارد.

ادامه مطلب ...

علت کار نکردن فن یخچال چیست؟تغییرات چقدر زمان می برد؟

علت کار نکردن فن یخچال چیست؟تغییرات چقدر زمان می برد؟تعمیر فن یخچال یکی از خدماتی است که توسط شرکت توربو سرویس  ارائه می شود. در یخچال های امروزی معمولا از فن های مختلفی استفاده می شود. بد نیست بدانید که فن های قدیمی با ولتاژ برق شهری کار می کردند و تک ولتاژ بودند و با روشن شدن یخچال، کارایی این فن ها به صورت حداکثری بود، اما در فن هایی که در یخچال های جدید تعبیه شده است، برد الکترونیک یخچال وظیفه کنترل قدرت جریان باد را بر عهده دارد. تعمیر فن یخچال از آن جهت مهم است که خرابی آن سرماسازی را متوقف می کند

ادامه مطلب ...

برد یخچال اسنوا تعویض و تعمیر آن چند روز طول می کشد؟

برد یخچال اسنوا تعویض و تعمیر آن چند روز طول می کشد؟برد یخچال فریزر اسنوا "مغز" یخچال فریزر است که اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال فریزر اسنوا را کنترل می کند.مادربرد (همچنین به عنوان برد اصلی شناخته می شود) همه چیز را کنترل می کند، به طور کلی، هر چیزی که بر روی یک یخچال فریزر اسنوا تاثیر می گذارد، می تواند توسط مادربرد بوجود آید.توجه : برای تعمیر یخچال فریزر اسنوا و یا تامین قطعات با توربو سرویس در ارتباط باشید .

ادامه مطلب ...

شارژ گاز یخچال در کمترین زمان در تهران کرج

شارژ گاز یخچال در کمترین زمان در تهران کرج:شارژ گاز یخچال چیست؟به صورت کلی و ساده زمانی که یخچال خنک نمی کند و یا قسمت فریزر آن یخ نمیزند اولین دلیل برای مشکل به وجود آمده ممکن است مربوط به گاز یخچال باشد. چون این گاز یخچال است که تبدیل به سرما می گردد تا یخچال یا ساید بای ساید خنک شود.ولی دلایل دیگری از جمله نشتی گاز و خرابی کمپرسور یخچال و همچنین خرابی کندانسور یخچال و مشکل اواپراتور و مشکل در سیستم دیفراست یخچال نیز ممکن است باعث سرما نداشتن یخچال گردد و باعث شود فرایند خنک سازی یخچال یا ساید بای ساید صورت نگیرد.

ادامه مطلب ...

نحوه تعویض فیلتر یخچال آ ا گ در تهران کرج

نحوه تعویض فیلتر یخچال آ ا گ در تهران کرج: نحوه تعویض فیلتر یخچال فریزر آپشنی نوین میباشد ، قابل ذکر است تولید کننده های داخلی و خارجی با استفاده از این آپشن طرفدارهای بسیاری را جذب کرده اند که فروش مناسب و قابل توجیهی نیز دارند .تعویض فیلتر یخچال فریزر آ ا گ نسبت به برندهای مختلف روش متفاوتی دارند ، که در ادامه مطلب به این روشها میپردازیم

 

ادامه مطلب ...