تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

کاربرد و تعمیر برد ماشین لباسشویی فیلکو در گوهردشت

کاربرد و تعمیر برد ماشین لباسشویی فیلکو در گوهردشت: در مورد ماشین لباسشویی فیلکو ، این عضو جدانشدنی و خیلی با اهمیت هر خانه مسکونی هم این موضوع صادق است. با پیچیده شدن روز افزون سیستم کار کردن ماشین های لباسشویی فیلکو ، بردهای الکترونیکی این دستگاه ها خیلی با اهمیت تر از پیش هم شده اند. اگر تا چند سال پیش فقط می توانستیم دمای آب و مقدار گردش موتور ماشین لباسشویی فیلکو را تنظیم کنیم، امروزه به کمک فناوری های روز می توانیم تنظیمات خیلی ریزتر هم اعمال کنیم و همین موضوع نقش قطعات برد الکترونیکی را در ماشین لباسشویی خیلی پر رنگ تر کرده است.

کاربرد و تعمیر برد ماشین لباسشویی فیلکو در گوهردشت

تست برد ماشین لباسشویی فیلکو
با پیچیده شدن روز افزون سیستم کار کردن ماشین های لباسشویی فیلکو ، بردهای الکترونیکی این دستگاه ها خیلی با اهمیت تر از پیش هم شده اند.

اهمیت و کاربرد برد در ماشین لباسشویی فیلکو 

یک ماشین لباسشویی فیلکو بی برد الکترونیکی حتی روشن هم نمی شود پس به وجود آمدن ایراد در این قسمت به معنی توقف کامل تمامی فعالیت های دستگاه است؛ موضوعی که تعمیر برد ماشین لباسشویی فیلکو را به یک امر فوری و ضروری تبدیل می کند.

در برخی موارد برد دچار ایراداتی می شود که سبب تغییر در کارایی دستگاه می شود. اگر با تغییری در سیستم عملکرد وسیله خود مواجهه شدید و احساس کردید این تغییر به علت اشتباه کار کردن یک قسمت است، باید نخست سراغ برد دستگاه بروید.

اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد میکنم این آموزش را مبنای اصلی شروع عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی فیلکو خود قرار ندهید و حتما با تعمیرکار توربو سرویس با شماره 09120448148 مشورت کنید.

اهمیت و کاربرد برد در ماشین لباسشویی فیلکو 

یک ماشین لباسشویی فیلکو بدون برد الکترونیکی حتی روشن هم نمی شود

چرا برد لباسشویی از کار می افتد؟

اگر خازن ها و فیوزهای روی برد لباسشویی فیلکو با نوسان برق مواجه شوند، به سرعت دچار اتصالی می شوند. در نتیجه این اتصالی ها، برد می سوزد و ماشین لباسشویی فیلکو عملا از کار می افتد. دیگر دلیل قابل توجه در فرایند تعمیر برد لباسشویی فیلکو ، نفوذ آب به داخل ماشین در اثر کار نکردن صحیح قطعات داخلی است.

در نتیجه بروز این وضعیت، سیم پیچی داخلی درگیر شده و برد از کار خواهد افتاد. در این صورت، حتی خطر برق گرفتی نیز برای کاربران وجود داشته و امکان دارد بدنه دستگاه برق داشته باشد. به هر ترتیب، فارغ از دلیل سوختن برد ماشین لباسشویی فیلکو ، باید بدانید که غالبا این قطعه قابل تعمیر نیست. سوختن برد به این معنا است که همه ی قطعات داخلی آن از کار افتاده اند و هیچ راهی برای ترمیم آنها وجود ندارد. در این حالت، برد معیوب با یک نمونه جدید و البته اورجینال جایگزین می شود تا کارایی ماشین لباسشویی فیلکو به حالت اولیه باز گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.