تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

لیست ارور یخچال فریزر جنرال استیل و بررسی آن

لیست ارور یخچال فریزر جنرال استیل و بررسی آن:کدهای خطا ارور یخچال فریزر جنرال استیل در زیر توضیح داده شده‌اند. می‌توانید این کدها نشان دهنده‌ی مشکل یخچال فریزر می‌باشند. با توجه به کد خطاء می‌تواند به راحتی قسمت معیوب را بررسی و مشکل را رفع کنید

ادامه مطلب ...

دلایل خروج آهسته آب از آبریز یخچال فریزر ایستکول

دلایل خروج آهسته آب از آبریز یخچال فریزر ایستکول:آبریز یخچال ایستکول یا دیسپنسر بر روی مدل های جدید یخچال ایستکول وجود دارد. 90% مدل های ساید بای ساید ایستکول درای آبریز و یخ ریز می باشند. 

ادامه مطلب ...

چگونگی ذوب برفک در یخچال فریزر آاگ

چگونگی ذوب برفک در یخچال فریزر آاگ:با باز شدن درب یخچال فریزر آاگ مقداری از هوای گرم محیط وارد یخچال فریزر آاگ شده و بر اواپراتور قطرات آب را ایجاد می کند  طی زمان قطرات آب ایجاد شده ، توده های عظیم یخ یا بعبارت دیگر برفک را ایجاد می سازد که توسط آن ها عمل سرما سازی مختل می شود از این رو نیاز است در فواصل زمانی معین نسبت به ذوب برفک ها اقدام شود. 
 
ادامه مطلب ...

بررسی دلیل برفک زدن یخچال فریزر امرسان

بررسی دلیل برفک زدن یخچال فریزر امرسان:بررسی دلیل برفک زدن یخچال فریزر امرسان:به وجود آمدن برفک یخچال امرسان و یخ زدن داخل یخچال امرسان از جمله مواردی است که می توان ادعا کرد برای تمامی ما پیش آمده است. با این وجود، هنوز بسیاری از افراد علت برفک زدن یخچال فریزر امرسان و یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال امرسان خود را نمی دانند و یا از راهکارهای رفع برفک و یخ زدگی یخچال امرسان خود خبر ندارند.

  

ادامه مطلب ...

دلایل داغ شدن موتور یخچال فریزرهیمالیا

دلایل داغ شدن موتور یخچال فریزرهیمالیا:در این مطلب از شرکت توربو سرویس می خواهیم در رابطه با علت داغ شدن موتور یخچال فریزر هیمالیا صحبت کنیم. امکان دارد برای بسیاری از شما پیش آمده باشد، که گرمای خارج شده از موتور یخچال هیمالیا خود را احساس کرده و بابت داغ شدن موتور یخچال خود نگران باشید. بهتر است بدانید که گرمای خارج شده از موتور یا کمپرسور به طور کلی امری طبیعی در یخچال هیمالیا محسوب می شود. تقریبا در بسیاری از اوقات چیزی برای نگرانی وجود ندارد. با این حال گاهی اوقات مواردی سبب بروز مشکل در سیستم یخچال شده اند، که در ادامه اثرات آنها، داغ شدن بیش از حد موتور یخچال هیمالیا را شاهد هستیم 


ادامه مطلب ...