تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

لیست ارور یخچال فریزر جنرال استیل و بررسی آن

لیست ارور یخچال فریزر جنرال استیل و بررسی آن:کدهای خطا ارور یخچال فریزر جنرال استیل در زیر توضیح داده شده‌اند. می‌توانید این کدها نشان دهنده‌ی مشکل یخچال فریزر می‌باشند. با توجه به کد خطاء می‌تواند به راحتی قسمت معیوب را بررسی و مشکل را رفع کنید

 لیست ارور یخچال فریزر جنرال استیل و بررسی آن

کدهای خطاء ارور یخچال فریزر جنرال استیل GE

کد خطاء         بررسی  وضعیت  

FF           باز شدن یخ مواد غذایی منجمد               

دمای یخچال فریزر جنرال استیل برای مدت ۲ ساعت بالای اندازه نرمال بوده است. مطمئن شوید که درب یخچال و فریزر جنرال استیل به خوبی بسته شده‌اند. لاستیک درب اگر خراب است آن را تعویض کنید. دکمه چک سیستم  را فشار دهید تا کد خطاء پاک شود و ایراد سیستم را چک کنید. اگر کد PF و بعد کد FF  دیده شد ایراد از برق می‌باشد. درب یخچال و فریزر جنرال استیل را تا می‌توانید بسته نگه دارید تا دمای داخل به اندازه نرمال برسد.

PF           مشکل از برق است

مطمئن شوید که دو شاخه‌ی سیم برق در پریز صحیح قرار دارد. اگر سیم برق مشکلی دارد آن را عوض کنید. وضعیت مواد غذایی یخچال و فریزر جنرال استیل را چک کنید. غذاهای فاسد شده را دور بریزید. دکمه چک سیستم  را فشار دهید تا کد خطاء پاک شود و دیگر خطاء‌ها را چک کنید. 

CI        یخ‌ساز به درستی کار نمی‌کند

تکه یخ‌های گیرکرده را از قالب یخ پاک کنید. اگر قالب یخ با آب پر نمی‌شود، منبع آب یخساز را چک کنید. اگر خودتان آب ورودی را بسته‌اید یخساز را هم ببندید. دکمه چک سیستم را فشار دهید تا خطاء حذف شود و دیگر خطاءها را چک کنید. اگر کد مشاهده شد، باید کل یخساز را تعویض کنید.           

dE           ارور سیستم دیفراست     

 برنامه‌ی دیفراست برای مدت ۴۸ ساعت کار نکرده است. ابتدا برق یخچال جنرال استیل را قطع کنید و اتصالات سیستم دیفراست را چک کنید. اگر سیم‌ها ایراد دارند آنها را عوض کنید. اگر هیتر دیفراست خراب شده، آن را عوض کنید. یخچال می‌تواند برای مدت ۴۸ ساعت بدون سیستم دیفراست کار کند البته هوای بیرون نباید کمتر از ۱۲ سانتی‌گراد باشد. خطاء را با فشردن دکمه چک سیستم حذف  کنید.               

CC           دمای فریزر خیلی بالا است     دمای فریزر برای مدت ۲ ساعت بیشتر از مقدار نرمال بوده است. تنظیمات را بر اساس دفترچه‌ی راهنما تنظیم کنید. در یخچال و فریزر جنرال استیل را به طور کامل ببندید. اگر لاسیتک درب فرسوده شده آن را عوض کنید. دکمه چک سیستم  را فشار دهید و دیگر خطاءها را بررسی کنید.       

GE             تعمیر تخصصی یخچال فریزر جنرال استیل

اگر با راهنمایی که در این مطلب گفته شد کد خطاء برطرف نشد و همچنان نمایش داده می‌شود، با ما تماس بگیرید یا یکی از تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی جنرال  استیل با مراجعه به محل بررسی‌های بیشتری را انجام دهد و یخچال فریزر جنرال استیل شما را تعمیر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.