تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

دلیل استفاده از ترانس برای یخچال فریزر زیمنس

دلیل استفاده از ترانس برای یخچال فریزر زیمنس :تحقیقات انجام شده بر روی لوازم برقی و دستگاه های الکترونیکی نشان می دهد که ضعف و نوسانات برق شهر یکی از اساسی ترین عوامل اصلی خرابی و از کار افتادگی این دستگاه ها می باشد. با درنظر گرفتن این موضوع برای تنظیم و کنترل این نوسانات و طول عمر بیشتر ، حتماٌ از ترانس استفاده نمایید

دلیل استفاده از ترانس برای یخچال فریزر زیمنس

به خاطر داشته باشید پس از نصب دستگاه یخچال فریزر زیمنس حدود 20 قالب یخ اول و 7 لیوان آب اول را به کار نبرده و آن را دور بریزید. این یخ ها و آبهای اولیه ممکن است حاوی ذرات داخل لوله شلنگ آب و یا منبع تغذیه آب بوده و یا بوی مطبوعی ندهد. این عمل در حالت عدم بکارگیری طولانی مدت از دستگاه نیز لازم الاجرا می‌باشد.

کودکان را از قسمت خروجی یخ و آب دور نگهدارید. به خاطر آنکه فشار اشتباه دکمه‌ها باعث صدمه رسانیدن به لامپ ها به وسیله کودکان می شود.

هیچگاه قوطی نوشابه یا کنسرو را جهت سریع خنک شدن در محفظه نگهداری یخ قرار ندهید. این کار سبب خرابی یخساز خودکار خواهد شد.

هیچگاه از ظروف کریستال نازک و یا ظروف سفال جهت دریافت یخ به کار نبرید. این ظروف احتمال شکستن به همراه خواهند داشت.

برای این کار ابتدا یخ را در لیوان ریخته و سپس آن را با آب یا نوشابه ‌های دیگر پر نمایید. زیرا افتادن یخ در آب سبب به وجود آمدن ترشحات در اطراف لیوان خواهد شد.

هرگز دست یا اشیای دیگر را داخل خروجی یخ قرار ندهید. این تماس امکان شکستگی قطعات مربوط و وارد آمدن جراحت به دست را تشدید می‌کند.

بهترین وسیله برای شستشوی یخچال زیمنس چیست ؟

در بازه های زمانی گوناگون ظرف یخ را تکان داده تا سطح یخ پایین برود و یخ بیشتری در آن جا گیرد.
به صورت نرمال یخ ها روی هم قرار گرفته و سطح آن بالا می‌آید. این امر سبب می‌شود تا یخساز به صورت خودکار تشخیص ‌دهد که ظرف یخ پر شده و ساخت یخ را قطع نماید. در صورت ساخت یخ رنگ دار، بگارگیری را قطع و سریعا با شرکت توربو سرویس تماس بگیرید. امکان مسدود نمودن یخ در مسیر عبوری وجود دارد که این خود سبب از کار افتادن یخچال زیمنس خواهد شد.

همواره لیوان را در فاصله مناسب از خروجی یخ نگهدارید. در صورت نگهداشتن لیوان خیلی نزدیک به محل ساخت یخ احتمال خارج نشدن یخ وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.