تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعویض المنت فریزر هیمالیا تعمیر برقی در کرج

تعویض المنت فریزر هیمالیا تعمیر برقی در کرج:آموزش تعویض المنت یخچال یکی از آموزش هایی است که توسط تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیرات یخچال در اختیار کاربران قرار گرفته است. شاید در نگاه اول تصور کنید که وجود المنت که بیشتر در وسایل گرمایشی استفاده می شود، در یخچال که ذات سرما دارد، عجیب به نظر برسد؛
اما باید بدانید که یخچال و فریزر شامل چندین سیستم گرمایشی است که انجام وظایف مختلفی را بر عهده دارند. احتمالا زمانی که پشت یخچال خود را به هر دلیلی بررسی می کنید، متوجه گرم بودن آن شده اید؛ این گرما در پی فعالیت سایر قسمت های یخچال است که باید به طریقی از یخچال خارج شود.

تعویض المنت فریزر هیمالیا تعمیر برقی در کرج:

نحوه تست هیتر المنت فریزر هیمالیا
شروع آموزش تعویض المنت فریزر هیمالیا با تست این قطعه است. برای تست هیتر المنت به یک اهم متر ساده نیاز دارید. برای تست موفقیت آمیز هیتر المنت لازم است علاوه بر اینکه به کمک اهم متر ، اهم آن را اندازه می گیرید و توان هیتر المنت را چک می کنید، با اعمال ولتاژ مناسب به هیتر المنت و گرم شدن آن سلامت آن را چک کنید.
برای انجام همه این مراحل دو روش وجود دارد؛ یکی اینکه در فریزر هیمالیاهای قدیمی که تایمر دیفراست دارند، باید سیم هیتر را مستقیما به برق شهر متصل کنید یا اینکه تایمر را در حالت دیفراست تنظیم کنید. در فریزر هیمالیا های جدید تر می توان به کمک دکمه های روی پنل نمایش یا دیس پلی، بدون هیچ تغییری در سیم کشی، هیتر را با حالت تست اجباری در مدار قرار دهید و سلامت آن را بررسی کنید.

نحوه تعویض هیتر المنت فریزر هیمالیا

آموزش تعویض المنت فریزر هیمالیا را با قطع اتصال دستگاه از منبع برق شروع می کنیم. پیش از ورود به بحث تاکید می کنیم که اگر مهارت لازم برای انجام موفقیت آمیز این پروسه تعمیری و تعویض را ندارید، از همین ابتدا از یک مرکز معتبر و مجاز کمک بخواهید، زیرا در صورت اهمال کاری در مسیر تعویض المنت یخچال فریزر هیمالیا، صدمات بیشتری به دستگاه وارد می شود که جبران آنها نیز سخت تر است.پس از قطع برق دستگاه، در این مرحله از آموزش تعویض المنت فریزر هیمالیا باید هیتر المنت دستگاه را بیابید؛ این بخش از دستگاه یا در قسمت پشتی فریزر هیمالیا است یا اینکه در زیر فریزر هیمالیا جای گرفته است. هیترهای المنت معمولا در زیر یک کویل اواپراتور فریزر هیمالیا واقع هستند.

احتمالا باید پنلی که در این قسمت وجود دارد، بردارید؛ پیچ ها نگهدارنده پنل را باز کنید. در برخی از فریزر هیمالیا های قدیمی تر ممکن است نیاز باشد قالب پلاستیکی را قبل از دسترسی به کف فریزر بردارید. هنگام برداشتن قالب، احتیاط کنید، زیرا به راحتی شکسته می شود.

انواع مدل هیترهای المنت فریزر هیمالیا

هیترهای المنت در یکی از سه مدل زیر موجود هستند؛ میله فلزی، میله فلزی پوشانده شده با نوار آلومینیومی و میله فلزی سیم پیچ در داخل یک لوله شیشه ای. باید این میله ها به دقت بررسی شوند.
اکنون در این مرحله از آموزش تعویض المنت فریزر هیمالیا برای اینکه بتوانید هیتر المنت را آزمایش کنید، باید این قطعه را از فریزر هیمالیا جدا کنید. هیتر المنت فریزر هیمالیا با دو سیم به فریزر هیمالیا متصل شده است. به دقت به این اتصالات توجه کنید و آنها را از پایانه ها بیرون بکشید. علاوه بر دو سیم، ممکن است لازم باشد گیره ها یا پیچ هایی را که به المنت متصل هستند، باز کنید.
  اگر هیتر المنت فریزر هیمالیای که می خواهید تعمیر کنید، به شکل یک لوله شیشه ای بیرونی است، هرگز آن را با پوست دست خود لمس نکنید، زیرا این کار باعث گرم شدن هیتر المنت می شود. این مسئله می تواند به فریزر یا هیتر آسیب برساند.
اگر به صورت غیر عمد شیشه را با انگشتان دست خود لمس کردید، آن را با الکل و یک پارچه یا حوله کاغذی تمیز کنید. در نهایت در مرحله پایانی آموزش تعویض المنت فریزر هیمالیا هیتر المنت جدید را نصب کنید و سیم ها را مجددا وصل کنید.

تعمیر تخصصی درب یخچال

 اگر راهنمایی بالا در حل مشکل برای‌تان کارساز نبود یا نمی‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید می‌توانید از تکنسین‌های باتجربه‌ی ما برای تعویض المنت فریزر هیمالیاخود کمک بخواهید. برای گرفتن وقت تعمیرات می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.