تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

چگونگی تعمیر یخچال در تهران چند روز زمان میبرد

چگونگی تعمیر یخچال در تهران چند روز زمان میبرد:اگرچه یخچال ها بر اساس شرایط مختلف، کارکرد مختلفی از خود نشان می دهند اما ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و از کار بیفتند. زمانی که چنین اتفاقی برای یخچال رخ می دهد، غذاها به سرعت در آن فاسد می شوند. در بیشتر موارد برطرف کردن مشکلات مرتبط با یخچال و عیب یابی آن نیازمند کمک متخصصان حرفه ای است اما در برخی از موارد خودتان هم می توانید مراحل ساده عیب یابی و تعمیر را انجام دهید. در چنین شرایطی، قادر خواهید بود در هزینه، زمان و انرژی خود صرفه جویی نمایید. تعمیر و عیب یابی یخچال در منزل در برگیرنده بررسی برق، کنترل ها، سیم پیچ های کندانسور و سایر بخش های خارجی یخچال همچون سیستم هرمس است

چگونگی تعمیر یخچال در تهران چند روز زمان میبرد:

 روش های عیب یابی یخچال فریزر و رفع خرابی یخچال فریزری که روشن نمی شود.
بهتر است در ابتدا سیم برق یخچال را چک کنید و یک بار آن را قطع و وصل نمایید. در صورتی که از محافظ یخچال و یا سه راهی در مسیر آن استفاده می کنید، چک کردن آنها خالی از لطف نیست. در صورت وجود قطعی در سیم، می توانید جهت تعمیر تخصصی از تعمیرکار حمایت بگیرید

برای اینکه خیالتان از سالم بودن پریز راحت باشد، می توانید از یک وسیله ساده برقی مانند چراغ خواب برای تست کردن وجود جریان برق در پریز استفاده کنید. برای چند ساعت یخچال را از برق بکشید تا مدار داخلی آن کاملا ریست شود و دوباره یخچال را به برق وصل کنید. احتمال دارد مشکل شما برطرف شده باشد.

۲٫ تعمیر یخچال فریزر : عیب یابی یخچال فریزری که تنها چراغ آن روشن می شود.

گاهی مواقع پیش می آید که فقط چراغ یخچال فریزر روشن می شود و دمای آن به هیچ وجه نزدیک به دمای استاندارد نمی رسد. ساده ترین راه، چک کردن دمای یخچال و فریزر به صورت همزمان است. یخچال شما به صورت معمول باید دمایی ۳ یا ۴ درجه سانتیگراد و فریزر شما باید دمایی بین ۱۵- تا ۱۸- درجه داشته باشد. یکی دیگر از عواملی که باعث گرم شدن یخچال فریزر می گردد، عدم وجود فضای کافی در اطراف این وسیله برای گردش هواست. یخچال شما باید از پشت، نزدیک به ۱۰ سانتیمتر و از بالا حداقل ۳ سانتیمتر فضای خالی داشته باشد. بسیاری از مشکلات یخچال فریزر به علت عدم رعایت همین اصل ساده پیش می آید.

صفحه ها و لوله ها (و کندانسور) پشتی یخچال فریزر در صورت کثیف بودن، قطعا عملکرد مناسبی نخواهند داشت. شما می توانید با یک دستگاه باد ساده و یا یک برس بزرگ، اقدام به تمیز کردن آنها کنید. حتما در این هنگام یخچال فریزر خود را از برق جدا کنید. یکی از نکات کلیدی در نگهداری یخچال فریزر، تمیز کردن لوله ها و بُردهای پشتی حداقل برای یک بار در سال است. ضمنا شما باید کویل و لوله های کف یخچال را نیز، سالیانه دو بار تمیز کنید.

تعمیر یخچال فریزر : تعمیر تخصصی یخچال فریزر در صورت سرد نکردن کافی مواد غذایی

در ابتدا همانطور که پیشتر گفتیم دمای یخچال و فریزر را به صورت جداگانه دوباره تنظیم کنید و برای اطمینان از صحت عدد دمای نمایش داده شده توسط یخچال فریزر، می توانید از یک دماسنج در آنها استفاده کنید.گام بعدی در شیوه عیب یابی یخچال برای این مشکل، بررسی باز بودن محفظه های ورود هوای سرد یخچال فریزر شماست.

تعمیر یخچال فریزر : عیب یابی یخچال هایی که موتور آنها برای مدتی طولانی روشن می ماند.

چند عامل ساده برای بروز این مشکل یخچال فریزر و رفع معایب آن وجود دارد. آب و هوای گرم محیط، پر کردن یخچال با مواد غذایی زیاد و تازه و تغییر درجه تنظیمات دمای یخچال فریزر، از اصلی ترین دلیل های بروز این مشکل هستند، زیرا یخچال فریزر برای بازگشت به دمای استاندارد نیاز به زمان دارد. این زمان می تواند تا ۲۴ ساعت به طول انجامد.
رفع برفک و یخ زدائی از فریزر می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند، پس سرویس منظم یخچال فریزر را در برنامه زندگی تان قرار دهید. همچنین آزمایش لاستیک های درب یخچال فریزر حداقل سالیانه دو بار، بسیار کاربردی است. تمیز کردن مدارهای پشتی نیز، همانطور که اشاره شد بسیار مفید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.