تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر رله استارت یخچال فریزر اسنوا و کاربرد آن

 تعمیر رله استارت یخچال فریزر اسنوا و کاربرد آن:رله استارت قطعه ای در کمپرسور یخچال و فریزر اسنوا است که برای راه اندازی این قطعه مورد نیاز است. کمپرسور در پشت یخچال و فریزر قرار دارد که مسئول خنک کردن فضای داخلی است. آیا تا به حال از خود پرسیده اید تکلیف گازی که در داخل محفظه داخلی می چرخد تا با جذب گرما، فضای داخل را سرد کند چی می شود؟ این گاز مجددا به کمپرسور رفته تا خنک شده و به فعالیت خود ادامه دهد. حال اگر رله استارت خراب شود کمپرسور از کار افتاده و در نتیجه یخچال و فریزر اسنوا  خراب می شود.

  تعمیر رله استارت یخچال فریزر اسنوا و کاربرد آن

علائم خرابی کمپرسور یخچال و فریزر اسنوا :

براساس علائمی که شما برای مشاورین ما در شرکت فراز پشتیبان بیان خواهید کرد می توان تشخیص داد که آیا کمپرسور خراب شده است یا خیر:

۱- سر و صدای زیاد یخچال و یا فریزراسنوا

۲- خنک نکردن فضای داخلی یخچال اسنوا

۳- آب شدن بستنی ها

۴- و

تعویض رله استارت یخچال و فریزر اسنوا :

تمام توان کمپرسور یخچال و فریزر اسنوا به رله استارت بستگی دارد. در صورتی که این قطعه خراب شود، کمپرسور و نهایتا یخچال و یا فریزر اسنوا از کار خواهند افتاد در اینجاست که باید به سراغ تعویض رله استارت رفت. اما با توجه به این که در یخچال و فریزرهای مختلف اسنوا قدرت کمپرسور متفاوت بوده و بسته به قدرت رله استارت دارد لذا ممکن است که تعمیرکار رله استارت مناسب را برای شما استفاده نکرده باشد. شرکت فراز پشتیبان در راستای جلب اعتماد مشتریان خود به شما آموزش خواهد داد که چگونه به این مسئله پی ببرید که تعویض رله استارت یخچال و یا فریزر اسنوا با انواع مناسب انجام شده است یا خیر:

۱- اگر بعد از تعویض رله استارت و اتصال یخچال یا فریزراسنوا به برق مشاهده کردید که موتور ۳ ثانیه پس از روشن شدن، خاموش شد یعنی رله استارت شما مناسب است.

۲- اما اگر بعد از ۳ ثانیه موتور همچنان روشن ماند یعنی رله استارت ضعیف است چون با آمپر کم هم کار می کند.

۳- اما اگر پس از تعویض رله استارت موتور یخچال و یا فریزر اسنوا روشن نشد یعنی باز هم رله استارت مناسب کمپرسور نیست چون این رله استارت قوی است و به آمپر قوی نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.