تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر دوو روشن نشدن و تعمیر در کرج

یخچال فریزر دوو روشن نشدن و تعمیر در کرج:روشن نشدن یخچال اشکالی است که امکان دارد تعداد کثیری با آن مواجه شده باشند. در این نوشته به چک دلایل روشن نشدن یخچال فریزر دوو می پردازیم شرکت توربو سرویس تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال فریزر دوو در کرج و تهران است برای تماس با کارشناسان شرکت ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

یخچال فریزر دوو روشن نشدن و تعمیر در کرج

یخچال و فریزر دوو یکی از اساسی ترین لوازم منازل می باشد که این روزها برای نگهداری مواد غذایی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. این وسایل الکترونیکی که کارایی های زیاد و مفیدی نیز دارند، امکان دارد با ایرادات متفاوتی مواجه شوند. یکی از ایراداتی که امکان دارد برای خیلی از مالکان یخچال فریزرهای دوو رخ دهد، روشن نشدن یخچال فریزر دوو می باشد..

بدون برق بودن پریز، ساده ترین دلیل روشن نشدن یخچال فریزر دوو

راحت ترین دلیلی که در هنگام روشن نشدن یخچال فریزر دوو مورد چک قرار می گیرد، بررسی چگونگی اتصال آن به پریز و برق دار بودن پریز می باشد. پس از چک برق دار بودن پریز و سالم بودن آن، باید دوشاخه و سیم رابط یخچال فریزر دوو را مورد بررسی قرار دهید. برای آزمایش سالم بودن دوشاخ و سیم رابط باید قطب های دوشاخه را با سیم به یکدیگر متصل نموده و ورودی کابل برق را از مدار یخچال فریزر دوو باز کنید، بعد آوامتر را به آن ها متصل کنید. در صورت عدم دیدن انحراف عقربه، باید دوشاخه و سیم رابط تعویض گردد.

معیوب بودن اورلود یخچال فریزر دوو دلیل روشن نشدن آن

اورلود یخچال فریزر دوو سر راه نول مشترک کمپرسور قرار دارد. به همین علت در صورت خراب شدن اورلود، کمپرسور نیز قادر به روشن شدن نخواهد بود. اگر پلاتین هایی که درون اورلود قرار دارند، اتصال نداشته باشند، ولتاژ به موتور الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید. برای چک این ایراد باید در حالیکه دوشاخه یخچال فریزر دوو از پریز برق جدا شده است، با استفاده از اهم متر متصل بودن پلاتین های درون اورلود را چک کنید.

خرابی ترموستات یکی از عوامل روشن نشدن یخچال فریزر دوو

چگونگی کار مدار الکتریکی یخچال فریزر دوو اینگونه است که هنگامی که کلید ترموستات دچار خرابی شده است و فاز ورودی به موتور کمپرسور یخچال فریزر دوو هدایت نمی شود، موتور توانایی حرکت ندارد. برای آزمایش سالم بودن ترموستات، باید خروجی و ورودی آن را به آرامی سوا کرده و رابط های اهم متر را به آن وصل کنید..

سوا شدن سیم رابط از مجموعه سیم های مدار یخچال فریزر دوو

در حالتی که سیم های اصلی مدار مانند نول، فاز و… پاره شوند و یا از قطعات دیگر مدار مانند اورلود، ترموستات و… جدا شوند، این ایراد اتفاق می افتد و یخچال فریزر دوو روشن نخواهد شد. در این شرایط باید سیم بندی را بطور دقیقی چک کنید تا اگر پارگی یا جدایی اتصال در آن وجود دارد، برطرف کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.