تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

خرابی رله استارت یخچال فریزر تی سی ال

خرابی رله استارت یخچال فریزر تی سی ال:یخچال و فریزر تی سی ال از جمله وسایل واجب است که حتی خراب شدن چند ساعته در این دستگاه نگران کننده بوده و باعث خرابی بخش عمده ای از مواد غذای خواهد شد. خراب شدن یخچال و فریزر تی سی ال امکان دارد به عوامل متفاوت اتفاق بیوفتد که برای نمونه می توان به خرابی رله استارت یخچال فریزر تی سی ال اشاره نمود

 

خرابی رله استارت یخچال فریزر تی سی ال

شرکت توربو سرویس در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی، فعالیت های خود را به دو بخش مشاوره و تعمیرات تقسیم می کند. در هنگام خرابی یخچال و یا فریزر کافی است با شرکت توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

رله استارت قطعه ای در کمپرسور یخچال و فریزر تی سی ال است که برای راه اندازی این قطعه لازم است. کمپرسور در پشت یخچال و فریزر تی سی ال قرار دارد که مسئولیت سرد کردن فضای درونی است. آیا تا به حال از خود پرسیده اید تکلیف گازی که در درون محفظه داخلی می چرخد تا با جذب گرما، فضای داخل را سرد کند چی می شود؟ این گاز دوباره  به کمپرسور رفته تا خنک شده و به فعالیت خود ادامه دهد. حال اگر رله استارت خراب شود کمپرسور از کار افتاده و در نتیجه یخچال و فریزر خراب می شود.

علائم خرابی کمپرسور یخچال و فریزر تی سی ال:

براساس علائمی که شما برای مشاورین ما در شرکت توربو سرویس بیان خواهید کرد می توان تشخیص داد که آیا کمپرسور خراب شده است یا خیر:

۱- سر و صدای زیاد بخچال و یا فریزر

۲- خنک نکردن فضای داخلی یخچال

۳- آب شدن بستنی ها

۴- و

تعویض رله استارت یخچال و فریزر تی سی ال:

همه توان کمپرسور یخچال و فریزر تی سی ال به رله استارت بستگی دارد. در حالتی که این قطعه خراب شود، کمپرسور و نهایتا یخچال و یا فریزر تی سی ال از کار خواهند افتاد در اینجاست که باید به سراغ تعویض رله استارت رفت. اما با توجه به این که در یخچال و فریزرهای مختلف قدرت کمپرسور متفاوت بوده و بسته به قدرت رله استارت دارد لذا امکان دارد  که تعمیرکار رله استارت مناسب را برای شما استفاده نکرده باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.