تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

خرید انواع شیشه کنترل کننده انرژی در کرج

خرید انواع شیشه کنترل کننده انرژی در کرج:شیشه های Low-E یا همان کنترل کننده انرژی به شیشه هایی میگویند به دلیل لایه Coating روی یک قسمت آن، انتقال حرارت خیلی کمتری نسبت به شیشه های عادی دارند. این مدل شیشه ها اکثر در ساختمانهایی به کار میرود که بخش بزرگ آن را شیشه ایجاد میکند.در ادامه مطلب به بعضی از پارامترهای اصلی که در انتخاب نوع شیشه با اهمیت هستند می پردازیم

خرید انواع شیشه کنترل کننده انرژی در کرج

۱) پارامترVisible Transmittance) VT)
پارامتر VT درصد عبور نور از شیشه ها را نشان می دهد.
این پارامتر در شیشه های معمولی و شیشه های Low-E تقریباً یکسان می باشد.
۲) پارامتر UV
پارامتر UV مقدار عبور اشعه ماوراءبنفش از شیشه را نشان می دهد. بدیهی است که به علت مضرات این اشعه هر چقدر میزان آن کمتر باشد بهتر است.
۳) فاکتور U-Value یا ضریب انتقال حرارت
پارامتری است که مقدار انتقال حرارت در هر جسم را نشان می دهد. این پارامتر جهت انواع  شیشه دوجداره نیز به کار برده می شود. هر چقدر میزان این فاکتور در شیشه های دوجداره کمتر باشد، آن شیشه عایق تر می باشد.

۴) فاکتور G-Value
این فاکتور بیان کننده مقدار عبور حرارت و انرژی خورشید از شیشه می باشد. این فاکتور بین ۵ و ۱ متغییر می باشد. در برخی داز شرایط آب و هوایی خاص، مانند مناطق سردسیری نیاز به بالا بودن این فاکتور داریم و ماکزیمم بودن آن به نفع ما می باشد و برعکس در برخی از مناطق گرمسیری این فاکتور باید به حداقل یعنی صفر برسد از اینرو شیشه های Low-E در چندین نوع تهیه می گردند که تمام آنها دارای U-Value پایین و G-Value متغییر می باشند که در این امر سبب کارایی بهتر آن ها در مناطق آب و هوایی گوناگون خواهد گردید.

انواع شیشه های Low-E

۱) شیشه های Low-E با کسب حرارتی بالا یا High-G-Value Low-E
این شیشه ها علاوه بر اینکه U-Value کمی دارند اما G-Value آنها بالا می باشد و اجازه عبور حرارت خورشید را می دهند. این نوع شیشه های Low-E جهت مناطق سردسیر بوده و در این مناطق عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند.
۲) شیشه های Low-E با کسب حرارت خورشیدی متوسط Moderate-G-Value-Low-E
در این شیشه ها مقدار انتقال حرارت خورشید متوسط می باشد.

۳) شیشه های Low-E با G-Value پایین یا Low G-Value Low-E
این شیشه ها علاوه بر اینکه ضریب انتقال حرارت یا U-Value پایینی دارند، G-Value آنها نیز پایین می باشند. در حقیقت مخصوص مناطق گرم با تابش شدید نور خورشید می باشند.

شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.