تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

مراحل تعمیر درب یخچال فریزر کنوود در کرج

مراحل تعمیر درب یخچال فریزر کنوود در کرج :شرکت توربو سرویس در این نوشته قصد دارد به موضوع تعمیر درب یخچال فریزر کنوود و مراحل آن بپردازد نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر کنوود شما عزیزان را تعمیر کنند. 

مراحل تعمیر درب یخچال فریزر کنوود در کرج

مرحله اول:
درب عیب دار را از یخچال فریزر کنوود جدا کرده و همچنین وسایل کار را داشته باشید.
مرحله دوم:
محتویات درون درب را تا 5 سانتی متر خالی کرده تا برای مرحله بعدی آماده شود.

مرحله سوم:

در این مرحله امکان دارد درب یخچال فرورفتگی یا برآمدگی داشته باشد. بهتر است با آچار یا دم باریک فررفتگی ها و برآمدگی ها را صاف کنید. باید دقت کنید که زیبایی درب ایراد پیدا نکند و لازم به رنگ کاری نداشه باشد.
مرحله چهارم:
در این مرحله باید با به کار بردن از پلی ونیل کلراید و پلی پروپیلن مخلوط ویژه را درست کرد و در جایی که لولا درب یخچال فریزر کنوود قرار دارد ریخته شود. دقت کنید که تراز لولا باید درست تنظیم شود چون در حالت بروز هرگونه اشتباهی، باید با دریل و ابزارهای دیگر مخلوط ویژه را از داخل درب یخچال فریزر کنوود سوا کنید که به شدت زیبایی درب یخچال را نابود می نماید.
مرحله پنجم:
بعد از ریختن مخلوط در درون لولا درب یخچال فریزر کنوود ، کمی صبر کنید تا مخلوط خشک شود.
مرحله ششم:
در این مرحله مخلوط پلی ونیل کلراید و پلی پروپیلن باید به سختی لولا درب یخچال را گرفته باشد و محکم  شده باشد.
مرحله هفتم:
مرحله آخر این می باشد که درب یخچال فریزر کنوود باید به حالت درست بر روی یخچال فریزر کنوود نصب شود.
امیدوارم از این آموزش راضی باشید و استفاده لازم را از آموزش تعمیر درب یخچال فریزر کنوود برده باشید. دوستان عزیز همان گونه که دیدید درب یخچال کنوود بدون عوض کردن و بدون هزینه زیاد،  تعمیر شد و این تعمیر اگر به وسیله تکنیسین تعمیر یخچال فریزر توربو سرویس انجام گیرد تا 20 سال برای شما کار خواهد کرد.
اگر لازم ما کار تعمیر درب یخچال فریزر کنوود را انجام دهیم کافی است با شماره تماس 09120448148 در تهران و کرج تماس بگیرید. ما همه درب های یخچال های معمولی و ساید بای ساید را تعمیر می کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.