تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

خرید ترموستات انواع یخچال فریزر دوو در تهران

خرید ترموستات انواع یخچال فریزر دوو در تهران: اگر بخواهیم در مورد ترموستات یخچال فریزر دوو و چگونگی تنظیم درجه یخچال فریزر دوو به حالت ساده توضیح بدهیم.باید بدانید ترموستات به معنی Therm(دما) و stat(ثابت) است که برای ثابت نگه داشتن دمای یک فضا یا یک محفظه مثل یخچال فریزر دوو طراحی شده است که این سیستم به طور کامل مکانیکی بوده و به شکل کاملا مکانیکی و بدون دخالت دست دمای درون یخچال فریزر دوو و فضا را تنظیم کرده و به عبارتی به کمپرسور دستور قطع و وصل شدن را می دهد نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر دوو شما عزیزان را تعمیر کنند.

خرید ترموستات انواع یخچال فریزر دوو در تهران

چگونگی تنظیم درجه و دمای یخچال فریزر دوو به حالت کاملاً مکانیکی توسط ترموستات انجام می‌ شود

  • بدنه فلزی
  • کنتاکت های اتصال
  • فانوسک محتوی گاز
  • لوله مویی
  • لوله بلو
  • فنر و اهرم ها
  • پیچ تنظیم

عموما” لوله بلوی ترموستات را به بخش زیرین و یا سقف اواپرایتور وصل می سازند و با قرار دادن ترموستات در حالت متصل ،کمپرسور آغاز بکار می کند.با سرد شدن اواپراتور گاز داخل لوله بلو ،لوله مویی و به تبع آن ها فانوسک تقلیل حجم داده و جمع می شود و با تجمع آن اهرم اتصال کلید داخل ترموستات به سمت پایین کشیده شده و فاز موتور قطع می شود.

با خاموش شدن موتور و توقف کار کمپرسور،سرمای فضای یخچال فریزر دوو ،مخصوصاً اواپراتور کم شده و گاز داخل فانوسک ترموستات یخچال فریزر دوو فعال شده و بر اثر گرم شدن محیط اضافه حجم یافته و فانوسک بزرگتر می شود . با بالا رفتن حجم فانوسک کلید ترموستات به حالت متصل در آمده و کمپرسور آغاز بکار می کند و …. مقدار سرمای دلخواه در اواپرایتور و یخچال فریزر دوو یا به عبارت دیگر مدت کار کمپرسور را می توان توسط ولوم ترموستات که در حقیقت اهرم کنترل حجم فانوسک است تنظیم شود. با وجود این آموزش شما باید به این نکته دقت داشته باشید که ترموستات یخچالی یا کلا ترموستات یک قطعه کاملاً مکانیکی است که معمولا در یخچال‌های قدیمی‌تر  دوو مورد به کار گیری قرار می‌گرفته اما با بروز شدن فنّاوری تولید یخچال فریزر دوو بیشتر یخچال‌ها و ساید بای ساید های تولیدی دارای مادربرد و سنسور بوده که خیلی دقیق تر و قابل برنامه ریز‌ی خیلی بیشتری هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.