تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر اکسپریال

دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر اکسپریال : شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر اکسپریال برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اکسپریال در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر اکسپریال شما عزیزان را تعمیر کنند.

دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر اکسپریال

گاز موجود در یخچال فریزر اکسپریال سرد کنندگی محیط یخچال فریزر اکسپریال را مسئول است. گاز اول به وسیله کمپرسور سرد می شود  و با فشار بسیاری به اواپراتور می رسد. بعد این گاز به فضای درونی یخچال فریزر اکسپریال وارد می شود تا یخچال فریزر اکسپریال را خنک سازد.

با تنظیم کردن دما مقدار سرد کنندگی دستگاه مشخص می شود.تنظیم کردن دمای مطلوب به اضافه بهتر شدن کارایی دستگاه باعث کم شدن مصرف انرژی نیز می شود.

به مقدار خنکی یخچال فریزر اکسپریال توجه کنید :

اگر به خاطر نشتی یا فرسودگی، گاز فشار بالای خود را از دست بدهد دستگاه به حد کافی سرد نمی شود. اما اگر گاز خالی شده باشد یخچال فریزر اکسپریال  اصلا خنک نمی کند. خالی شدن گاز فقط علت داغ شدن یخچال فریزر اکسپریال  نیست و خراب شدن کمپرسور، ترموستات و موارد گوناگون دیگری می توانند سبب داغ شدن یخچال فریزر اکسپریال باشند.

 بوی نامساعد :

یکی از علامت های خالی شدن گاز یخچال فریزر اکسپریال پخش شدن بوی نامساعدی مثل بوی موادغذایی فاسد است. گاز فرمیون به کار رفته در یخچالفریزرهای اکسپریال بوی نامساعدی مثل بوی موادغذایی فاسد دارد. اگر موادغذایی فاسد در یخچال فریزر اکسپریال وجود ندارد این بوی نامساعد نشانه ی نشت گاز از دستگاه است.

نشتی لوله ها :

مهم ترین دلیل خالی شدن گاز یخچال فریزر اکسپریال وجود نشت یا فرسودگی در لوله های انتقال گاز است. سوراخ شدن لوله های اواپراتور نیز از عوامل خالی شدن گاز یخچال فریزر اکسپریال می باشد.سوراخ شدن یا پوسیدگی لوله های مویین نیز می تواند سبب کاهش گاز یخچال فریزر اکسپریال شود.

لوله های مویین باید ضخامت و طول مطلوبی داشته باشند. کم شدن قطر یا طول لوله های مویین سبب می شود در اثر فشار بالای کمپرسور این لوله ها سوراخ بشوند. به منظور برطرف کردن مشکل خالی شدن گاز با تعمیرکاران مجاز تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.