تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی آاگ تعمیر جلو نرفتن تایمر در کرج

ماشین لباسشویی آاگ تعمیر جلو نرفتن تایمر در کرج :وظیفه‌ی کنترل همهد کارایی ها به وسیله تایمر ماشین لباسشویی آاگ صورت میگیرد. سیم‌های زیادی به تایمر ماشین لباسشویی آاگ وصل هستند و مدل‌های گوناگون تایمر دارای مکانیسم داخلی پیچیده‌ای هستند. درون تایمر ماشین لباسشویی آاگ شفت قرار گرفته است که این شفت با چرخش و فعال و غیرفعال کردن کلیدهای مخصوص کارایی موتور، پمپ و شیر برقی را کنترل می‌کند. این چرخش شفت به وسیله یک موتور تایمر صورت میگیرد. زمانی که ماشین لباسشویی آاگ روشن می‌شود تایمر موتور با یک سرعت مشخص شروع به چرخش می‌کند. خود این موتور نیز به وسیله تایمر کنترل می‌شود.

ماشین لباسشویی آاگ تعمیر جلو نرفتن تایمر در کرج

چهار دلیل جهت خراب شدن و جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی آاگ وجود دارد:

1-سوییچ درب ماشین لباسشویی آاگ
در حقیقت سوپاپ درب برق را در تایمر و موتور به جریان در می آورد.در حالتی که در سوییچ برق جریان نداشته باشد سوپاپ خراب است و اگر برق در سوییچ جریان داشته باشد دلیل جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی آاگ خراب شدن سوییچ درب است.

2-موتور تایمر ماشین لباسشویی آاگ
موتور تایمر لباسشویی آاگ برای کنترل همه مراحل چرخه لباسشویی آاگ و جلو بردن تایمر لباسشویی به کار برده میشود.ساخته شده از سیم ها و مجموعه الکتریکی است که به وسیله یک گردان بادامکی کار میکند و باعث جلو رفتن تایمر میشود .بنابراین جهت پیدا کردن دلیل جلو نرفتن تایمر لباسشویی آاگ پس سه نکته را چک کنید:

  • قطعات کنترل کننده موتور تایمر
  • موتور تایمر 
  • تایمر لباسشویی

3-کنترل کننده سطح آب ماشین لباسشویی آاگ

کنترل کننده سطح آب در ماشین لباسشویی آاگ جهت کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب لباسشویی تعبیه شده است و نیز این خصوصیت هنگامی که سطح آب به اندازه مناسبی میرسد فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر میکند.اگر لباسشویی آاگ از آب پر شده باشد و تایمر لباسشویی حرکت نمیکند میتوان گفت علت جلو نرفتن تایمر لباسشویی آاگ معیوب شدن کنترل کننده سطح آب است.

4-دستگیره برنامه لباسشویی آ ا گ
دستگیره برنامه لباسشویی آاگ مستقیما به تایمر لباسشویی آاگ وصل است و در جلو رفتن تایمر لباسشویی آاگ تاثیر مستقیم دارد.شما با حرکت دادن دستگیره برنامه ها را تعیین میکنید که چه برنامه ای در طول کارایی لباسشویی آاگ اجرا شود.با حرکت دادن آن و زدن دکمه استارت تایمر لباسشویی آاگ شروع به حرکت رو به جلو میکند.این دستگیره به طور معمول از پلاستیک تولید شده است و با یک گیره فلزی که در آن قرار دار به شفت تایمر وصل می شود.این دستگیره در معرض سایش است و امکان دارد در اثر این سایش ارتباط آن با تایمر قطع شود. علت جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی آاگ می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.