تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک دلیل آبگیری نکردن لباسشویی

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک دلیل آبگیری نکردن لباسشویی: یکی از وسایل پرکاربرد است چرا که در صورت خرابی خودتان باید زحمت شستشوی لباس‌هایتان را بکشید. در این نوشته می‌خواهیم دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک که یکی از دلایل خراب شدن لباسشویی است را برای شما شرح دهیم. از مجموع دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خرابی شیر و … می‌باشد. در ادامه با توربو سرویس همراه باشید تا شما را با دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی  جنرال الکتریک آشنا کند.

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک دلیل آبگیری نکردن لباسشویی

توربو سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل در استان‌های تهران و کرج می‌باشد و شما دوستان عزیز می‌توانید در هر منطقه در این استان‌ها هستید با ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.
چرا ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کند؟

یکی از دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خراب شدن شیر ورودی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می‌باشد.
1.شیر ورودی را باید بررسی کرده تا اطمینان حاصل کنید شیر خراب است و آن را تعویض یا تعمیر کنید در قسمت رفع کردن دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برای شما توضیح خواهیم داد چگونه آن را تعمیر کنید.

2. در مرحله ی بعد دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اگر مشکل از شیر ورودی نبود باید شیلنگ‌ها برررسی شود که تا نشده باشند، نشتی نداشته باشند و یا کیپ نشده باشند.

3. خراب شدن شیر برقی یکی دیگر از دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک است.
آب پس از خروج از شیر ورودی به شیلنگ سپس به شیر برقی می‌رسد و سپس به درون ماشین لباسشویی جنرال الکتریک انتقال می‌یابد اما اگر این قطعه با ایراد رو به رو شود لباسشویی جنرال الکتریک آبگیری نمی‌کند و البته باید بگویم که شیر برقی اجازه ورود آب را نمی‌دهد.

4. از دیگر دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می‌تواند کثیفی فیلتر‌های ورودی باشد.
در ورودی شیر برقی یک فیلتر قرار دارد که اجازه ورود شن، پوسیدگی شیلنگ و … را به داخل ماشین لباسشویی جنرال الکتریک نمی‌دهد.

5. رسوب گرفتن و یا کثیفی جا پودری هم یک از دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می‌باشد.
پس از اینکه آب از شیر ورودی، شیلنگ و شیر برقی عبور کرد سپس به جا پودر می‌رود تا پودر را به همراه خود وارد دیگ لباسشویی جنرال الکتریک کند.

6. از دیگر دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کم بودن فشار آب است.
شیر آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برای آبگیری به حداقل 20 psi فشار آب نیاز دارد و اگر کمتر از این مقدار باشد نمی‌تواند آبگیری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.