تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی کنوود نحوه تعویض قفل درب ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی کنوود نحوه تعویض قفل درب ماشین لباسشویی: شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع نحوه تعویض قفل درب ماشین لباسشویی کنوود برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ماشین لباسشویی کنوود شما عزیزان را تعمیر کنند

ماشین لباسشویی کنوود نحوه تعویض قفل درب ماشین لباسشویی

امکان دارد برای شما پیش آمده باشد که هر چه درب ماشین لباسشویی کنوود را می بندید باز مجددا درب باز می شود. دلیل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی کنوود چند دلیلی دارد از جمله:

  1. خرابی سوئیج یا قفل درب
  2. حجم بسیار زیاد لباس ها در دستگاه

مراحل تعویض سوئیچ یا قفل درب ماشین لباسشویی کنوود 

مرحله 1: جداکردن برق از لباسشویی کنوود 

قبل از شروع تعویض سوئیچ حتما دستگاه را از برق خارج کنید تا خطرات اتصال برق برای دستگاه وجود نداشته باشد.

مرحله 2: پنل بالای ماشین لباسشویی کنوود را جدا کنید.

بعد از باز کردن پیچ های کنار دستگاه، به آهستگی و با احتیاط پنل بالا یا قاب بالای دستگاه را جدا کنید.

مرحله 3: سوئیچ یا قفل درب را جدا کنید.

بعد از باز کردن پنل بالای لباسشویی ، کافی است درب جلویی را باز کنید و دوتا پیچ که سوئیچ قفل کننده را محکم می کند باز کنید. سپس از درون لباسشویی کنوود با دست و با احتیاط سوئیچ قفل کننده را جدا کنید.

مرحله 4: نصب سوئیچ جدید

بعد از جدا کردن سوئیچ قدیم و معیوب، کافی است به همان روش که سوئیچ قفل کننده درب را باز کردید به همان طریق هم سوئیچ جدید را نصب نمایید. سپس پیچ های درب جلویی را محکم ببندید.

مرحله 5: نصب کاور یا پنل بالا

بعد از پایان کار نصب و تعویض سوئیچ درب ماشین لباسشویی کنوود ، پنل یا کاور بالا را ببندید.

مرحله 6: برق دستگاه را وصل کنید.

حالا می توانید برق  لباسشویی را وصل کنید و درب را تست کنید که صحیح بسته شده است یا نه. اگر تعویض سوئیچ درب ماشین لباسشویی کنوود را نتوانستید انجام دهید کافی است با تکنیسین تعمیر ماشین لباسشویی توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

اگر قفل درب ماشین لباسشویی کنوود شما نیر خراب شده است توصیه می کنیم حتما از تکنسین یا تعمیرکار وارد در این زمینه کمک بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.