تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر ویرپول دلایل بسته نشدن درب یخچال

یخچال فریزر ویرپول دلایل بسته نشدن درب یخچال:اگر درب یخچال فریزر ویرپول شما به طرز صحیحی بسته نمی‌شود، ایراد کامل بسته نشدن درب یخچال ویرپول اشکالی است که به سرعت باید آن را رفع کنید. بسته نشدن درب یخچال فریزر ویرپول به شکل کامل نه تنها قبض برق شما را به شدت افزایش می‌دهد، بلکه سبب استهلاک و خراب شدن یخچال فریزر ویرپول نیز میشود. علت آن فشار مضاعف بر کمپرسور یخچال ویرپول شما است که تلاش می‌کند دما در اندازه مناسب نگه دارد.

یخچال فریزر ویرپول دلایل بسته نشدن درب یخچال

مهم‌ترین دلایل بسته نشدن درب یخچال فریزر ویرپول عبارت است از:
علت اول: قطعه یا یک چیزی مانع بسته شدن درب یخچال ویرپول می‌شود.

این نخستین علت برای به طور کامل بسته نشدن درب و نخستین مورد برای چک کردن است.لعضی مواقع رفع این ایراد می‌تواند به راحتی تنظیم قفسه‌ای از یخچال فریزر ویرپول باشد که کمی بیرون آمده است.

علت دوم: درز بندی یخچال ویرپول برآمدگی داشته یا شل شده است.

علت دیگر به طور کامل بسته نشدن درب یخچال فریزر ویرپول می‌تواند مشکلی در درز بندی یخچال ویرپول باشد. به درزبندی یخچال فریزر ویرپول خود نگاهی بیندازید. محل درزبندی فضای دور تا دور روی درب یخچال فریزر ویرپول است. نقش درز بندی جلوگیری از ورود هوای گرم به درون و خروج هوای سرد به خارج است. اگر درزبندی کج یا شل شود سبب به طور کامل بسته نشدن درب یخچال فریزر ویرپول می‌شود. اگر ایراد این باشد، احتمال دارد نیاز به تعویض درزبندی باشد.

علت سوم: بدنه یخچال فریزر ویرپول یا لولاهای درب کج شده است یا تنظیم لولای درها به هم خورده است.

علت مهم دیگری برای به طور کامل بسته نشدن درب یخچال فریزر ویرپول وجود مشکلی در هم ترازی یخچال فریزر ویرپول یا تنظیمات لولاها و شکل هندسی آن‌ها باشد. کج شدگی بدنه یخچال فریزر ویرپول را چک کنید.

شرکت توربو سرویس

شرکت توربو سرویس، با تکیه بر تجربه و سابقه طولانی خود در زمینه نصب انواع وسایل برقی خانگی همانند یخچال‌‌ و فریزر، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباس‌شویی، مایکروفر، جاروبرقی، کولر گازی با برندهای گوناگون خارجی و ایرانی خدمات مطلوبی را به همشهریان ارائه دهد. شما می‌توانید با یک تماس از هر نقطه از تهران و کرج، خدمات مورد نیاز خود را در عرض یک‌ساعت به وسیله کارشناسان و تکنسین‌های متخصص ما دریافت کنید. خدمات تعمیر وسایل برقی در خانه شما ارائه خواهد شد. گارانتی بدون قید و شرط به خدمات ارائه شده و ارائه خدمات با کمترین قیمت از ویژگی‌های خدمات ارائه شده ما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.