تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی زینکو تعمیر نشتی آب لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی زینکو تعمیر نشتی آب لباسشویی در تهران : نشت آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو یکی از عمده ترین ایراداتی است که برای ماشین های لباسشویی زینکو اتفاق می افتد، ما در شرکت توربو سرویس قصد داریم شما را با این دلیل آشنا کنیم و راه های ممانعت و رفع آن را به شما آموزش دهیم.نشت آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو را شما میتوانید به آسانی رفع کنید ولی در حالتی که آشنایی با تعمیرات لوازم خانگی ندارید این امر را به تعمیرکار ماشین لباسشویی زینکو خود و در صورت تمایل به تعمیرگاه مجاز توربو سرویس واگذار کنید.

ماشین لباسشویی زینکو تعمیر نشتی آب لباسشویی در تهران

1. شیلنگ لباسشویی زینکو

از متداول و پیشه پا افتاده ترین دلیل نشست آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو شلنگ ماشین لباسشویی زینکو می باشد. شیلنگ های گوناگونی در ماشین لباسشویی زینکو وجود دارد و شایع ترین آنها شیلنگ های تخلیه و شیلنگ آب ورودی است. شیلنگ ورودی آب منبع تغذیه آب را به لوله کشی اصلی منزل وصل میکند و در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد.
ابتدا بررسی کنید که اتصال این شلنگ به ماشین لباسشویی شما به درستی برقرار شده است و سپس شلنگ خروجی آب در پشت ماشین لباسشویی قرار گرفته است را نگاه بیندازید. دو شلنگ دیگر در داخل ماشین لباسشویی قرار گرفته است که به وان متصل می باشد. پاره شدن و یا معیوب شدن این دو شلنگ نیز میتواند دلیل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو باشد.

2. پمپ لباسشویی زینکو

یکی از بخش های که آب را از درون ماشین لباسشویی زینکو تخلیه میکند پمپ اب است. این پمپ میتواند تسمه ای,درایو مستقیم و یا الکتریکی باشد.اگر در طول چرخه شستشو نشتی آب را شاهد باشید میتوان حدس زد معیوب شدن پمپ تخلیه دلیل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو است.بنابراین باید پمپ تخلیه و شیلنگ های متصل به آن را چک کنید و به دنبال دلیل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو بگردید.

3. دریچه ورودی آب

سومین علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو دریچه ورودی اب سرد و گرم به داخل ماشین لباسشویی زینکو است. این شیر در پنلی که پشت ماشین لباسشویی زینکو قرار گرفته است وصل است. پس بنابراین باید شلنگ هایی که پشت ماشین لباسشویی زینکو وصل شده اند را چک کنید تا از پارگی و یا شکستگی اطمینان حاصل کنید تا مطمئن شوید که نشت آب از زیر ماشین لباسشویی زینکو از این قسمت نمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.