تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی توشیبا تعمیر موتور لباسشویی در مهرشهر کرج

ماشین لباسشویی توشیبا تعمیر موتور لباسشویی در مهرشهر کرج: موتور لباسشویی توشیبا در صورت خراب شدن ، کارایی کل قطعات ماشین لباسشویی را با ایراد رو به رو کرده و مختل می‌سازد؛ از همین رو خرابی‌های پیش آمده در آن باید در سریعترین زمان و به بهترین شکل ممکن مرتفع شود . البته پیش از اقدام به تعمیر موتور لباسشویی توشیبا، باید روند عیب‌یابی طی شده و از خرابی این بخش از لباسشویی مطمئن شد. خوشبختانه خرابی موتور لباسشویی توشیبا نشانه‌هایی دارد که می‌توان با مشاهده آنها از خراب شدن این بخش مطمئن شد.

ماشین لباسشویی توشیبا تعمیر موتور لباسشویی در مهرشهر کرج

برخی از این نشانه‌ها عبارتند از: پمپ نشدن آب و نچرخیدن ماشین لباسشویی توشیبا ، پمپ شدن آب و نچرخیدن ماشین لباسشویی توشیبا، عدم چرخاندن لباس‌ها به به وسیله ماشین لباسشویی توشیبا ، خشک نشدن لباس‌ها، بروز مشکل در هر چرخه. در حالت دیدن هر یک از نشانه‌های درج شده در این قسمت توصیه می‌شود ماشین لباسشویی توشیبا را خاموش کرده، از برق بکشید و با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

چند نکته درباره موتور لباسشویی توشیبا

کاری که موتور در یک «ماشین لباسشویی سطلی» انجام می‌دهد بکار انداختن گیربکس، چرخاندن سبد شستشو و در برخی دستگاه ها تأمین نیروی پمپ است. این موتور در «ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک»، مسئولیت به کار انداختن پولی سبد شستشو از طریق تسمه را را برعهده دارد. بروز اشکال و خراب شدن در موتور لباسشویی توشیبا غالبا با صدایی مثل وزوز همراه است.

این صدا زمانی که شنیده می‌شود که موتور شروع به کار می‌کند. اگر موتور محرک لباسشویی توشیبا نتواند خودش آزادانه بچرخد، باید تعویض شود. اگر موتور شروع به کار نکند و صدایی شبیه به وزوزو ایجاد کند، این موضوع حاکی از خراب شدن موتور است. جهت اطمینان، تسمه های محرک و پمپ را از موتور جدا کرده و مجددا موتور را روشن کنید.

در موتورهای دایرکت درایو یا بدون تسمه، باید پمپ و کوپلینگ را از گیربکس جدا کنید. اگر موتور روشن شد، ایراد از گیربکس یا پمپ است. برای یافتن دلیل اشکال، به ترتیب پمپ و گیربکس را به موتور وصل کرده و روشن کنید. با هر کدام از آن‌ها اگر موتور روشن نشد، آن قطعه نیاز به تعویض دارد. در زمان کار با موتور احتیاط کنید زیرا دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.