تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

سرما نداشتن یا خنک نبودن یخچال فریزر ویرپول

سرما نداشتن یا خنک نبودن یخچال فریزر ویرپول:شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع سرما نداشتن یا خنک نبودن یخچال فریزر ویرپول برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ویرپول در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر ویرپول شما عزیزان را تعمیر کنند

سرما نداشتن یا خنک نبودن یخچال فریزر ویرپول:

خنک نبودن یخچال یا فریزر و یا هر دو مشکلی می باشد که اغلب مردم با آن آشنا هستند. این مشکل ممکن است به صورت اتفاقی رخ دهد.

تنظیم نادرست دما

یکی از ساده ترین علت های سرما نداشتن یخچال ویرپول، تنظیم نادرست دما می باشد. اگر دما درست تنظیم نشود در کارکرد یخچال تاثیر می گذارد و موتور یا کمپرسور طبق دمای تنظیم شده کار می کند و سرما تولید می کند.

دمای مناسب برای یخچال ویرپول باید یخچال بر روی 3+ و فریزر بر روی 18- قرار داده شود.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات دقیق در مورد آموزش تنظیم کردن دمای یخچال Whirlpool مقاله تنظیم دمای یخچال را مطالعه کنید.
سنسور

خرابی سنسورهای یخچال یکی دیگر از علت های اصلی خنک نبودن و گرم بودن یخچال می باشد. زمانی که سنسور یخچال ایراد داشته باشد سرما سازی یخچال با مشکل مواجه خواهد بود.

سنسور باید توسط تکنیسین بررسی و رد صورت خرابی تعویض گردد.

لاستیک دور درب

لاستیک دور درب یا نوار دور درب یخچال یک عایق می باشد که باعث عدم خروج سرما از یخچال می شود. در مواقعی ممکن است لاستیک دور درب پاره شده باشد یا مگنت (آهنربا) داخل لاستیک خاصیت آهنربایی خود را از دست داده باشد و لاستیک شل باشد.

باید حتما در این صورت لاستیک تعویض شود در غیر این صورت همیشه سرما نداشتن یخچال وجود خواهد داشت و از همه بدتر باعث فشار آمدن به موتور یا کمپرسور می گردد.

شارژ گاز یخچال

یکی از شایع ترین حالت های کمبود گاز یخچال، یکسره کار کردن و فریزر خنک یخچال گرم است. اگر دیدی که یخچال گرم است و فریزر یخ می زند احتمال کمبود گاز دستگاه بسیار بالا خواهد بود.

در این صورت لازم است که از خدمات شارژ گاز یخچال ویرپول توربو سرویس استفاده کنید. برای این منظور با شرکت تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.