تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

طریقه عیب یابی یخچال فریزر بوش در تهران

طریقه عیب یابی یخچال فریزر بوش در تهران: نحوه پی بردن به وضعیت یک یخچال فریزر بوش خراب ، جهت برطرف کردن عیب و تعمیر باید ابتدا وصل بودن دو شاخه یخچال فریزر بوش به پریز برق را چک کنید به این منظور شما باید چگونگی قرار گیری یخچال فریزر بوش خود را چک کنید. در حالتی که از دیوار فاصله گرفته باشد آن را به مکان اولیه خود انتقال داده و از صحت وصل بودن دوشاخه یخچال فریزر بوش به پریز برق مطمئن شوید.

طریقه عیب یابی یخچال فریزر بوش در تهران

به عبارت دیگر شما باید نخست یخچال فریزر بوش را در صورتی ثابت و پایدار نگه داشته و سپس دوشاخه وصل به برق پریز را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که اثری از لختی سیم و یا قطع جریان برق وجود نداشته باشد. دقت داشته باشید هر نوع گره خوردگی و کاهش اندازه سیم امکان دارد منجر به نقص در یخچال فریزر بوش شما شود. پیشنهاد می شود در حالت دیدن هر نوع حالت قطعی یا لختی سیم با تعمیرکار یخچال فریزر بوش و یا تکنسین مربوطه تماس گرفته و هرگز خودتان وارد عمل نشوید.

حذف کامل سیم رابط بین یخچال بوش و ورودی برق:

شما باید در حالت بکارگیری از سیم رابط بین یخچال فریزر بوش و ورودی برق آن را به صورت کامل حذف کنید. در این حالت سیم رابط امکان دارد مخدوش و یا صدمه دیده باشد و به همین دلیل علت روشن نشدن یخچال بوش قرار گیرد. شما باید دو شاخه یخچال فریزر بوش خود را مستقیما به دو ورودی برق یا پریز وصل کرده و اگر ایراد روشن نشدن یخچال فریزر رفع شد اقدام به تعویض سیم رابط کنید.

امتحان کردن دستگاه برقی دیگر را با همان ورودی برق:

در این حالت برای اینکه متوجه شوید ایراد روشن نشدن یخچال فریزر بوش از ورودی برق است یا نه؟ باید دستگاه برقی سالم دیگر را در مجاورت یخچال فریزر بوش به همان پریز برق وصل نمایید و جریان برق را در یخچال فریزر بوش جدید امتحان کنید. اگر یخچال جدید نیز روشن نشود متوجه خواهید شد که فیوز برق یا جعبه مدار برق شما دچار ایراد می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.