تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی ال جی تعمیر لرزش لباسشویی در عظیمیه کرج

ماشین لباسشویی ال جی تعمیر لرزش لباسشویی در عظیمیه کرج: ماشین لباسشویی ال جی شما به صورتی طراحی شده است که روی یک سطح ثابت در خانه شما بدون هیچ لرزشی کار کند. در این نوشته نمونه هایی را شرح میدهیم که امکان دارد لباسشویی ال جی شما به شدت بلرزد. شرکت توربو سرویس در عظیمیه کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در عظیمیه کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ماشین لباسشویی ال جی شما عزیزان را تعمیر کنند

ماشین لباسشویی ال جی تعمیر لرزش لباسشویی در عظیمیه کرج

راه حل های رفع لرزش لباسشویی ال جی:

تست لرزش

نخستین قدم این است که به ماشین لباسشویی تان با توجه زیاد نگاه کنید تا ببینید آیا چیزی از بسته بندی حمل آن مانند فوم زیر ماشین لباسشویی شما نمانده باشد.اگر چیزی زیر ماشین لباسشویی تان نمانده حالا باید تست لرزش را انجام بدهید.

نحوه تست لرزش در ماشین لباسشویی ال جی

مخزن یا لگن لباسشویی خود را به آهستگی بچرخانید ،تا ببینیم پیچ و مهره هایی که پشت ماشین لباسشویی ال جی کارخانه پشت دستگاه می گذارد در زمان نصب برداشته شده یا خیر. این پیچ و مهره ها برای این قرار داده می شود که لگن ماشین طی حمل و نقل جا به جا نشود و باید حتما قبل از بکارگیری از ماشین لباسشویی ال جی این پیچ و مهره ها باز بشود.

مراحل تست لرزش لباسشویی ال جی

در ماشین لباسشویی ال جی را باز کنید

مخزن درونی را به عقب فشار بدهید تا ببینید هیچ صدایی از آن می آید یا خیر.

اگر صدای بلندی زمان هل دادن لگن شست و شو به عقب شنیده شد به این معناست که این مهره ها هنوز پشت ماشین لباسشویی ال جی بسته شده اند.

نحوه باز کردن مهره ها از پشت ماشین لباسشویی ال جی

از یک پیچ گوشتی برای باز کردن آن استفاده کنید

این پیچ ها را نزد خود نگه دارید چون در جا به جایی بعدی نیاز است که مجددا بسته بشود

تراز بندی

برای اینکه بتوانید سر و صدای ماشین لباسشویی را کم کنید باید سطح زیر آنرا هموار کنید.

ابتدا بررسی کنید که سطح زیر آن به خوبی تراز شده باشد

زمانی پی بردید که ماشین لباسشویی ال جی تراز نیست:

3 الی 4 تا حوله در ماشین لباسشویی ال جی بندازید ، و چرخه شست و شو و خشک کن را استارت کنید. وقتی که به دور خشک کن رسیدید و ماشین لباسشویی ال جی شروع به لرزش کرد، هر کدام از گوشه های ماشین لباسشویی را به سمت پایین فشار بدهید . اگر دیدید با فشار یک گوشه از ماشین لباسشویی ال جی صدا قطع شد ، آن سمت به تنظیم نیاز دارد.

زیر ماشین لباسشویی ال جی یکسری مهره تنظیم هست که اگر پیچ آن را در سمت عقربه های ساعت بپیچانید باز می شود. نخست این پیچ را با چرخاندن در طرف عقربه های ساعت باز کنید و آهسته تا جایی باز کنید که دیگر صدا ی لرزش را نشنوید. و در آخر پیچ را محکم کنید

برای اطلاع بیشتر با شرکت توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.