تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی دوو تعویض شیربرقی لباسشویی در مهرویلا کرج

ماشین لباسشویی دوو تعویض شیربرقی لباسشویی در مهرویلا کرج :یکی از لوازم خانگی پرکاربرد به حساب می آید ؛ بنابراین احتمال خرابی قطعات گوناگون آن بسیار است. بنابراین نیاز است نحوه تعمیر آن‌ها آموزش داده شود. برخی اوقات نیاز است قطعات خراب شده تعویض شود چرا که امکان دارد قابل ترمیم و یا تعمیر نباشد. یکی از مهم  ترین قسمت های ماشین لباسشویی دوو قسمت های برقی آن است.

ماشین لباسشویی دوو تعویض شیربرقی لباسشویی در مهرویلا کرج

نحوه تعویض شیر برقی لباسشویی دوو 

زمانی که شواهد بیانگر خرابی شیر برقی باشد نیاز است که اقدام به تعویض و تعمیر آن کرد. این کار نیازمند یک سری از لوازم است. این لوازم شامل پیچ گوشتی، انبردست و یک عدد شیر برقی نو است. این کار در چند مرحله صورت میگیرد. مانند هر کار فنی دیگری نیاز است که به موقع کار شیرهای برقی اصول ایمنی سرلوحه قرار بگیرد تا خطرات احتمالی در زمینه ی برق گرفتگی به حداقل ممکن برسد. برای این کار نیاز است اول دو شاخه را از پریز بیرون بکشید.

شیر برقی ماشین لباسشویی دوو

این کار با کابل های برقی سروکار دارد. بدین ترتیب قدم برداشته می‌شود. سپس در مرحله ی بعد دسترسی به شیرهای برقی نیاز است. در ماشین های لباسشویی دوو پنلی در بالای ماشین لباسشویی دوو قرار داده شده است که شیرهای برقی در زیر آن قرار دارد. به این منظور اول پنل ماشین لباسشویی دوو از دستگاه جدا می‌شود به این حالت که پیچ های تعبیه شده در پنل باز شود و سپس به عقب کشیده شود آنگاه پنل از ماشین لباسشویی دوو جدا می‌شود.

با دست محل دقیق نشت در این شیرها تعیین شود. سپس در ادامه لازم است که شیرهای برقی که دچار خرابی شده است از محفظه ماشین لباسشویی دوو خارج شود. از آنجا که شیرهای برقی دارای اتصالات برقی و آبی است نیاز است همه ی این اتصالات جدا شود. برای این کار به ابزاراتی که قبلاً فراهم شده شامل پیچ گوشتی و انبردست لازم است. لذا شیلنگ های آب و اتصالات برقی از شیر برقی جدا می‌شود. حال نیاز است شیر برقی نو جایگزین شیر قدیمی شود. زمانی که این کار انجام شد کار تعویض شیربرقی با موفقیت به آخر رسیده است. برای کامل کردن کار نیاز است که همه اتصالات برقی و آبی مثل قبل نصب شود و سپس پنل بالایی ماشین لباسشویی دوو در جای خود جا انداخته شده و پیچ های آن وصل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.