تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی کنوود عدم تخلیه آب در لباسشویی تهران

ماشین لباسشویی کنوود عدم تخلیه آب در لباسشویی تهران: شاید این مسئله برای شما هم پیش آمده باشد که با ایراد عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی کنوود مواجه شده باشید. وجود این ایراد پر از کثیف کاری و دردسر است. پس با ما همراه باشید تا شما را با راه حل های این ایراد ماشین لباسشویی کنوود آشنا کنیم.

ماشین لباسشویی کنوود عدم تخلیه آب در لباسشویی تهران:

پمپ تخلیه

در بعضی از قسمت های پمپ تخلیه اشیایی گیر می کنند که رد جیب لباس های شما بوده اند. چیز های ریزی که شاید مدت ها به دنبالشان هم گشته اید و پیدا نکرده اید. این اشیا می توانند جلوی تخلیه درست آب را گرفته و در نتیجه آب به بیرون نشت می کند. برای ممانعت از به وجود آمدن این ایراد ماهی یک الی دو بار این قسمت را چک نموده و در صورت نیاز پاکسازی کنید.

شلنگ ها یا ورودی پمپ تخلیه

یکی از ایرادات رایجی که سبب عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی کنوود می شوند گیر کردن لباس های کوچک در ورودی پمپ تخلیه و یا شلنگ خروجی است. لباس هایی مثل جوراب، دستکش و… می توانند باعث این ایراد شوند. می توانید این قسمت را نیز چک نموده تا در صورت گیر کردن لباس آن ایراد را رفع نمایید.

میکرو سویچ

در هنگام باز بودن درب ماشین لباسشویی کنوود میکرو سویچ به درستی عمل نکرده و دیگ به چرخش در نمی آید. خراب شدن میکرو سویچ می تواند منجر به ایراد عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی کنوود شود. پیشنهاد می کنیم ماشین لباسشویی کنوود را از برق کشیده و درستی کار کرد میکرو سویچ را امتحان کنید.
تسمه پمپ

در ماشین لباسشویی های قدیمی کنوود پمپ دارای تسمه بود. اگر لباسشویی کنوود شما از انواع قدیمی است حتما تسمه آن را چک نمایید . شاید تسمه صدمه دیده و یا پاره شده باشد. پمپی که به درستی کار نکند، به درستی نچرخیده و آب را تخلیه نمی کند.

شلنگ تخلیه

یکی از دیگر بخش هایی که در حالت خرابی می تواند باعث عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی کنوود شود، شلنگ تخلیه است. شلنگ تخلیه را چک کنید شاید دچار خوردگی، پارگی و پیچ خوردگی باشد. اگر جسمی هم در آن گیر کرده بود حتما آن را خارج کنید.

درب

یکی از قسمت هایی که غالبا در آخر به سراغ آن می روند درب است. کمتر پیش می آید درب یک لباسشویی کنوود خراب شود. ولی اگر خراب شود دستور تخلیه آب داداه نمی شود. درب تعمیر نمی شود تنها می توانید آن را تعویض نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.