تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

ماشین لباسشویی ال جی ارور لباسشویی تعمیر در کرج

ماشین لباسشویی ال جی ارور لباسشویی تعمیر در کرج :به صورت کلی ارورهای لباسشویی ال جی را می توان در دو دسته قرار داد: دسته اول ارورهایی که به علت اشتباهات استفاده کننده از لباسشویی و یا شرایطی مثل قطعی آب و یا خرابی شیر آب و .. اتفاق میوفتد.دسته دوم هم مربوط می شود به مشکلاتی که به دلیل نقص فنی در لباسشویی اتفاق می افتد. مانند ایراد در برد لباسشویی ال جی.

ماشین لباسشویی ال جی ارور لباسشویی تعمیر در کرج

هنگامی که مشکلاتی از قبیل دسته دوم اتفاق میوفتد، برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص و دانش فنی در مورد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دارد. بنابراین اگر در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی هیچ نوع تجربه و دانش و تخصص فنی ندارید، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم که شخصا اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کنید چرا که امکان دارد هم به خودتان و هم به ماشین لباسشویی ال جی صدمه جدی برسانید.

در حالتی که به هر نوع خدمات تعمیر، نصب و یا سرویس لباسشویی ال جی نیاز داشتید،با شماره 09120448148 با شرکت توربو سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزام کارشناس فنی و تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی، ایراد شما را رفع کند.

۱) ارور IE لباسشویی ال جی

زمانی که این خطا در لباسشویی ال جی بروز می دهد، بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LED دارند ارور IE به شکل ارور لباسشویی ال جی و بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LCD دارند به شکل ارور لباسشویی ال جی نمایش داده می شود.

در زمان بروز کد خطا یا ارور IE در لباسشویی ال جی باید موارد زیر بررسی شوند:

  1. آب ورودی دستگاه
  2. اتصالات آب ورودی
  3. فشار آب ورودی دستگاه
  4. فیلتر شیر برقی
  5. شیر برقی
  6. سیم کشی دستگاه
  7. برد دستگاه

۲) ارور OE لباسشویی ال جی

هنگامی که این خطا در لباسشویی ال جی بروز می دهد، بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LED دارند ارور OE به شکل ارور لباسشویی ال جی و بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LCD دارند به شکل ارور لباسشویی ال جی نمایش داده می شود.

در زمان بروز کد خطا یا ارور OE در لباسشویی ال جی باید موارد زیر بررسی شوند:

  1. ارتفاع شلنگ تخلیه دستگاه (کمتر از یک متر)
  2. فیلتر پمپ تخلیه
  3. هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
  4. پمپ تخلیه (۱۶۰Ω∼۱۷۷Ω)
  5. سیم کشی دستگاه
  6. برد دستگاه

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.