تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر ماشین لباسشویی فیلیپس علل نچرخیدن دیگ لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی فیلیپس علل نچرخیدن دیگ لباسشویی :شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع علل نچرخیدن دیگ لباسشویی فیلیپس برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فیلیپس در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ماشین لباسشویی فیلیپس شما عزیزان را تعمیر کنند

تعمیر ماشین لباسشویی فیلیپس علل نچرخیدن دیگ لباسشویی

ماشین لباسشویی فیلیپس برخی اوقات با ایراداتی مواجه می‌شود یکی از آن‌ها دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس که علل گوناگونی دارد از جمله دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس خرابی چفت در، خرابی سیستم قفل در، خرابی موتور، پوسیدگی تسمه و … می‌باشد.جهت تعمیر دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس می‌توانید از توربو سرویس کمک بگیرید.

یکی از علت نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس خراب شدن سیم پیچ استاتور و یا صدمه دیدن هر نقطه از رتور از جمله آهنربای آن می‌باشد.
عملکرد رتور و استاتور ماشین لباسشویی فیلیپس اینگونه است که با یکدیگر درگیر شده و یک میدان مغناطیسی قوی جهت حرکت به هر دو سمت به وجود می آوردند.
در حالتی که هر نقطه از رتور یا استاتور صدمه دیده باشند اجازه چرخیدن به دیگ ماشین لباسشویی فیلیپس را نخواهند داد و یکی از دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی را ساخته می‌دهند.

از دیگر دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس خرابی کوپلینگ موتور است.مسئولیت کوپلینگ موتور اتصال موتور ماشین لباسشویی فیلیپس به سیستم انتقال نیرو است.در حقیقت باید بگویم که عملکرد این قطعه به این صورت است که اگر بیشتر از وزن در نظر گرفته شده ی ماشین لباسشویی فیلیپس داخل آن لباس بریزیم، انتقال نیرو به موتور را انجام نمی‌دهد و اجازه نمی‌دهد لباسشویی فیلیپس راه اندازی شود.در برخی اوقات امکان اینکه کوپلینگ موتور ماشین لباسشویی فیلیپس شما خراب شود وجود دارد که در اثر زیاد کار کردن این اتفاق خواهد افتاد.

یکی دیگر از دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس برد کنترلی موتور آن است.برد کنترلی موتور مسئولیت تامین نیروی موتور را به عهده دارد و در حالتی که یک نقص در برد موتور به وجود بیاید ماشین لباسشویی فیلیپس کار نمی‌کند و نمی‌چرخد.جهت تعمیر برد کنترلی موتور ماشین لباسشویی فیلیپس می‌توانید از نیروهای متخصص توربو سرویس با شماره 09120448148 کمک بگیرید.

کلاچ ماشین لباسشویی فیلیپس

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس خراب شدن کلاچ ماشین لباسشویی فیلیپس می‌باشد.
کلاچ ماشین لباسشویی فیلیپس مسئولیت اتصال موتور انتقال نیرو و گردونه چرخش را به عهده دارد و هنگامی که هردو به درستی کار خود را انجام دهند هیچ ایرادی برای چرخش ماشین لباسشویی فیلیپس به وجود نمی‌آید و نیاز به جستجوی دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی فیلیپس نیست.
در حالتی که کلاچ ماشین لباسشویی فیلیپس صدمه دیده باشد و یا ساییده شود در کارایی دستگاه ایراد به وجود آمده و سوال پیش می‌آید که چرا ماشین لباسشویی فیلیپس نمی‌چرخد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.