تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر لباسشویی بهی تراز کردن لباسشویی در باغستان کرج

تعمیر لباسشویی بهی تراز کردن لباسشویی در باغستان کرج :ماشین لباسشویی بهی یکی از تجهیزاتی است که زندگی امروز را خیلی راحت کرده است، ولی مصرف اشتباه از این وسیله و عدم توجه به بعضی نکات عمر این دستگاه را کوتاه می کند که در ادامه به با اهمیت ترین دلایل خراب شدن ماشین لباسشویی بهی اشاره می شود.برای تعمیر ماشین لباسشویی بهی خود با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی بهی توربو سرویس در باغستان کرج با شماره 09120448148 تماس بگیرید

تعمیر لباسشویی بهی تراز کردن لباسشویی در باغستان کرج

دلایل خراب شدن ماشین لباسشویی بهی:

عدم توجه به وزن لباس

باید توجه داشته باشید اگر لباسشویی 7 کیلویی دارید، میزان لباس مطلوبی که باید برای شستشو داشته باشید، نهایتا 4 کیلو هست. 3 کیلو گرم دیگر آب هست که وارد دیگ و جذب لباس میشه و باعث افزایش وزن کلی میشه. به این نکته توجه داشته باشید.

استفاده از شوینده های نامناسب

اگر از شوینده های پودری به کار میبرید، توجه داشته باشید که این شوینده باید در آب رفع شود وا گر که بعد از پایان شستشو وارد منافذ دیگ لباسشویی بهی میشود و به مرور سبب به وجود آوردن رسوب میشود و مانع آبرسانی کامل به لباس و شستشو میشود.

بستن درب لباسشویی بعد از اتمام کار

دقت داشته باشید که حتما باید بعد از شستشوی لباس و پایان کار درب لباسشویی بهی رو باز بزارید. چون هم بوی مواد شوینده از بین بره و هم دیگ لباسشویی بهی خشک بشه، اگر دیگ خشک نشه ساخت باکتری و بوی بد میکند. جهت اطمینان حاصل کردن میتوانید داخل دیگ و لاستیک دور درب رو خشک نمایید.

تراز نبودن لباسشویی بهی

اگر لباسشویی بهی در جای صاف و تراز نباشه، موقع بکارگیری دچار لرزش میشود و این لرزش ها به مرور به موتور صدمه جدی میرسونه. بکارگیری از خشک کن دور بالا نقش بسیاری در لرزش اون داره، پس از خشک کن با دور بالا زیاد به کار نبرید.

استفاد اشتباه از برنامه های شستشو

توجه کنید که علت وجود برنامه های شستشو به دلیل این است که هر لباس برای شستشو شرایط خاصی دارد. بکارگیری مداوم از یک برنامه شستشو در دراز مدت روی کارایی شستشو تاثیر میگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.