تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر تعویض یخچال فریزر دوو

تعمیر لباسشویی یوروتک تراز کردن لباسشویی در عظیمیه کرج

تعمیر لباسشویی یوروتک تراز کردن لباسشویی در عظیمیه کرج :هنگام چرخش دیگ ماشین لباسشویی یوروتک ، لباس ها به صورت ناهماهنگ داخل دیگ به اطراف ریخته می شوند و دلیل اصلی تکان خوردن دیگ ماشین لباسشویی یوروتک همین عدم تعادل بار است.اگر ماشین لباسشویی یوروتک خود را به تازگی نصب کرده اید و لرزش دارد،ممکن است که پیچ و مهره های حمل و نقل دستگاه را باز نکرده باشید.پشت ماشین لباسشویی یوروتک خود را مشاهده کنید، اگر پیچ و مهره های ترنسلیت باز نشده اند ، آنها را باز کنید و برای حمل و نقل های آینده نزد خود نگه دارید.

تعمیر لباسشویی یوروتک تراز کردن لباسشویی در عظیمیه کرج

این پیچ و مهره ها جهت امنیت ماشین لباسشویی موقع جابجایی و حمل و نقل است.

نکته: اگر پیچ و مهره ها از پشت ماشین لباسشویی یوروتک برداشته نشوند، دیگ ماشین لباسشویی یوروتک حرکت عمودی و ارتجاعی و حالت کمک فنری برای جذب لرزش ها را نخواهند داشت.

1- تلاش کنید کمی به ماشین لباسشویی یوروتک شیب بدهید و آن را کمی کج کنید. اگر ماشین لباسشویی یوروتک تکان می خورد پایه های ماشین لباسشویی یوروتک تراز نیست.اگر مدت زیادی از نصب ماشین لباسشویی یوروتک می گذرد این تراز نبودن می تواند به دلیل خوردگی و صدمه دیدگی آنها باشد.

2- مقابل ماشین لباسشویی یوروتک زانو بزنید و کف دست هایتان را روی بدنه ماشین قرار دهید و ماشین لباسشویی را به گوشه ای که به نظر می رسد شناور باشد و یا روی زمین قرار نگرفته باشد هل بدهید. اگر ماشین لباسشویی یوروتک تراز نیست و تکان می خورد، پایه های تراز را تنظیم نمایید.

3- جهت تراز کردن پایه های ماشین لباسشویی یوروتک از یک انبردست کمک بگیرید، اگر پایه ها بلند هستند، پیچ های تراز را در جهت ساعتگرد بچرخانید.می توانید کمی روغن روان کننده روی پیچ ها اسپری کنید تا چرخش راحت تر انجام شود.

4- اگر پیچ های تراز هرز شده اند یا قابل مصرف نیستند از یک تکه سرامیک ، چوب ، سنگ و ... به کار ببرید و آن را زیر پایه ماشین لباسشویی یوروتک قرار دهید.

اگر مدت زمان زیادی از نصب لباسشویی یوروتک شما گذشته و ماشین لرزش دارد :

از صاف و مسطح بودن کف زمین مطمئن شوید.کاشی ها و سرامیک های لق باعث به وجود آوردن لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی یوروتک می شوند.

ماشین لباسشویی یوروتک دارای 2 کمک فنر در بالای دیگ است و برای محدود کردن تکان های دیگ کاربرد دارند.کمک فنر ضعیف یا صدمه دیده سبب می شود ماشین لباسشویی یوروتک به لرزش بیفتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.